Trei case au fost mistuite de flacari la Comarnic



A fost prapad, miercuri noapte ( nr.azi noapte)  la Comarnic. Trei case din cartierul Ghiosesti au ars aproape pana la temelie. Desi la fata locului s-au deplasat cinci autoutilitare de pompieri din Sinaia si Campina, servantii au facut fata cu greu flacarilor din cauza terenului accidentat si acoperit cu gheata.
A fost nevoie ca furtunurile de apa sa fie intinse pe o lungime  extrem de mare pentru ca masinile de pompieri nu au putut sa urce pe drumul accidentat.
Cauza incendiului a fost un cos de fum neizolat. Incendiul a fost violent si a mistuit aproape 800 de metri patrati din cele trei imobile.
Alarma in cartierul Ghiosesti s-a dat la miezul noptii, cand un vecin a observat flacarile la o anexa. Proprietarii caselor si vecinii acestora s-au chinuit in zadar sa domoleasca incendiul pana la sosirea pompierilor. Flăcările înalte de peste 10 metri au cuprins cu repeziciune cele trei locuinte si puteau fi vazute de la cativa kilometri departare.
Casele erau construite in mare parte din lemn si au ars ca o torta.
A fost nevoie de patru ore pentru ca pompierii să lichideze incendiul.  In cele trei case locuiau doua familii.

sursa:max-media.ro

EXCLUSIV …Interviu cu Cosmin Dima,pustiu care intr-o zi viseaza sa fie model in Statele Unite si are o singura dorinta …”American Dream”.


 Cosmin Dima sau Cosminel ,asa cum ii spun prietenii s-a nascut la 30 august  1996,in Ploiesti.
Cosmin este elev in clasa a-10-a la Colegiul Tehnic  ” Elie Radu ” Ploiesti.
 Inca de mic ,” Cosminel ” si-a luat viata in piept.
Primul contact cu ” lumea buna” a fost o intamplare…
A devenit model ,neavand ce face si-a facut o pagina de facebook , cu timpul au aparut si primele ” sedinte foto” in Ploiesti…apoi a ajuns sa faca sedinte foto  la Constanta cu Marian Sterea , caruia ii multumeste  pe aceasta cale.
Visul lui cel mare este sa prezinte moda in Statele Unite ale Americii,de aceea dorinta sa este…. “ American Dream”…

InfoPloiestiCity : Cosmin Dima in 3 cuvinte…

COSMIN DIMA :
“Modest,orgolios,încãpãtânat “

INFOPLOIESTICITY : .Esti model … Cu ce agentii cunoscute ai colaborat ?

COSMIN DIMA :
“Momentan am o colaborare doar cu o agentie din Bucuresti ,iar din varã o sã semnez cu o casã de modã din Los Angeles.”

INFOPLOIESTICITY : Ce face Cosmin Dima ( “Cosminel” ) in timpul liber?

COSMIN DIMA :
“Acum cã a început scoala nu prea mai prea mai am  timp liber,însã mã duc la karaoke,la film,la campanii ex : “ Hai Afarã”,si …cam atât:d!”

INFOPLOIESTICITY :De unde ti-a venit ideea de a fi model?

COSMIN DIMA :
“A venit de la sine,am fost cu un prieten sã facem poze ,iar rezultatul a fost unul impresionant , nu numai pentru mine ci si pentru  prieteni care m-au sfãtuit sã mai pozez. “

INFOPLOIESTICITY : In trecut ai jucat la juniorii Petrolului ( fiind si campion national). Ce te-a determinat sa te lasi de fotbal ?

COSMIN DIMA :
“Da , am jucat la juniorii Petrolului si nu numai,însã la Petrolul a fost ceva special..Pãi,totul a plecat de la un meci în ”Groapã”( n.r. in “ Groapa” este stadionul echipei Dinamo Bucuresti,stadionul din Stefan cel Mare ),
acolo ne-am impus cu 3-2 (reusind sã marchez toate golurile) , iar antrenorul de la Dinamo m-a vrut la echipa sa , eu având numai 11 ani,
am refuzat deoarece îmi era putin teamã sã rãmân în Bucuresti singur..
Apoi am plecat la Astra(pe atunci fiind cea mai bunã echipã de juniori)
unde si acolo m-am simtit bine având un antrenor foarte tânãr   pe domnul Iordache,însã am decis sã mã las..
Am avut propuneri de a reveni de la domnul antrenor Bucurel,însã si acum sunt pe gânduri,probabil o sã mã întorc pe gazon !”

INFOPLOIESTICITY : “American Dream”… Nu consideri ca esti prea tanar pentru acest vis ?

COSMIN DIMA :
“.”American Dream” nu cred cã tine cont de vârstã,trebuie sã ai mult curaj si mult noroc…”

INFOPLOIESTICITY : Ce detesti cel mai mult la oameni ?

COSMIN DIMA :
“Detest oamenii violenti , care cred cã impresioneazã prin injurii,dar nu se gândesc cã se fac de rusine si nu-si lasã loc de “ bunã ziua” oriunde s-ar duce.”

INFOPLOIESTICITY : Cum a fost colaborarea cu Marian Sterea ? ( n.r.Marian Sterea este unul dintre cei mai cunoscuti fotografi din tara).

COSMIN DIMA :
“Una exceptionalã..nu am cuvinte despre acest om,este cu totul si cu totul diferit si ca om si ca fotograf,are un suflet “ mare”,stie sã se facã plãcut si are o echipã
magnificã în spate…”

INFOPLOIESTICITY : Ce ai face daca maine ar fi sfarsitul lumii ?

COSMIN DIMA :
“În primul rând eu nu cred în ”Sfârsitul lumii” , dar nu stiu ce as face,sincer e o întrebare dificilã , la care nu am rãspuns.. categoric as sta cu familia..:))”

INFOPLOIESTICITY : Cosmin Dima e un model si la scoala sau un elev de “mijlocul clasei”?

COSMIN DIMA :
“Hmm,grea întrebarea:)) sunt un elev bun, atunci când mã duc la scoalã !”

INFOPLOIESTICITY : Cat timp dedici look-ului tau pe zi ?

COSMIN DIMA :
“Pãi , cam 10 minute…”

INFOPLOIESTICITY : Ce inseamna modelingul pentru tine ?

COSMIN DIMA :
“Modelingul pentru mine a însemnat o schimbare în viata mea,mã simt foarte bine când pozez,cum este cu cântatul asa este si la modeling ,trebuie sã te implici foarte mult,chiar dacã este mult stress,trebuie sã fii puternic !”

INFOPLOIESTICITY : Cel mai funny moment din viata ta…

COSMIN DIMA :
“Cel mai funny moment a fost si cel mai urât:)) Într-o searã stãteam cu prietenii la un suc în oras si ne-am gândit „Hai la mare” !
La mare , am ajuns,dar
cu întorsul acasã a fost mai greu,eram 3 bãieti care mai aveau 20 lei în buzunar:))! Deci bani de bilet nu aveam,asa cã am zis sã mergem cu ”Nasu’”..si …
am mers..pânã la Cernavodã:)) .
La Cernavoda , ne-am distrat foarte tare,am fãcut multe poze si am fãcut cu mânã pe autostradã aproximativ 10 minute pânã a oprit un domn care ne-a
luat pânã la urmãtoare statie de tren:)) , i-am multumit cã nu ne-a lãsat acolo sã murim de cald..am revenit pe autostradã , am început sã facem cu mâna la “ocazie” ,opreste un al domn cu o masinã de fabricã , care avea…doar 2 locuri..a fost urât atunci,cã doi am plecat,unul a rãmas..însã…al treilea  a fost foarte norocos .
“Ocazia” l-a lasat la Otopeni,iar pe noi la ….34 de km de Otopeni…
De la Otopeni , am mers pe jos aproximativ 34 km…foarte dureros , dar foarte distractiv,ne alergam,ne bãteam cu apã,râdeam,glumeam,ne panicam..treceam dintr-o stare în alta.
A fost foarte funny..! “

INFOPLOIESTICITY : Un mesaj pentru prahoveni si cititorii nostrii .

COSMIN DIMA :
“ Profitati de sansele voastra la maxim pentru cã nu stiti câte sanse aveti în aceastã viatã! Vã pup!”

Picturi de Tonitza, Grigorescu si Andreescu, vor fi expuse la Hotel International Sinaia


Liderul pieţei de artă din România, Artmark, aduce la Sinaia o selecţie de 32 de capodopere reprezentative, semnate de cei mai valoroşi pictori români de patrimoniu. Expoziţia este organizată cu sprijinul Primăriei Sinaia și a Hotelului INTERNATIONAL Sinaia.
Operele celor mai valoroşi pictori români, printre care Grigorescu, Tonitza, Cumpăna, Vermont, Dărăscu, Ciucurencu, Câlţia, Baba şi Bălaşa, pot fi vizionate la Sinaia duminică, 20 ianuarie și luni, 21 ianuarie, orele 09:00 – 22:00, în cadrul expoziției publice organizate la Hotel INTERNATIONAL Sinaia.

Dintre operele de patrimoniu propuse în cadrul expoziţiei, se remarcă portretul „Veneţiana (Putana)”, semnat de pictorul Nicolae Tonitza, al cărui valoare este estimată la 80.000 – 150.000 €, „Mioare”, de Nicolae Grigorescu, cu o valoare estimată la 25.000 – 45.000 € şi „Femei în parc”, de Ioan Andreescu, cu o valoare estimată la 80.000 – 150.000 €. 

Preluare :
http://www.max-media.ro

De vineri, va ninge in jumatatea de nord a judetului Prahova


Prefectura Prahova a primit o atenţionare meteo cu cod galben din partea Administraţiei Naţionale de Meteorologie. Conform acestei avertizări, începând de vineri, ora 6 dimineaţa, va ninge în zonele de deal şi muntoase din judeţ.
Zăpada va cădea în jumătatea de nord a judeţului, în cantităţi ce vor depăşi 20 l/ mp. În cea mai mare parte a zonei montane va ninge abundent, iar vântul va sufla tare, în special pe creste, viscolind şi spulberând omătul.
În noaptea de vineri spre sâmbătă şi în prima parte a zilei de sâmbătă va continua să ningă. Vântul va continua să sufle tare la munte (peste 90 km/h) şi va avea intensificări temporare, cu viteze de 55 – 60 km/h, în zonele de deal şi şes.
Aceste condiţii meteorologice extreme vor afecta traficul pe DN1 şi DN1A.
Atenţionarea meteo este valabilă până sâmbătă 19 ianuarie, ora 15:00.

www.max-media.ro