Petrolul a pierdut nedrept derby-ul cu Steaua.PETROLUL – Steaua 2-3


infrangere nemeritata. PETROLUL - Steaua 2-3

Aseară la Ploieşti s-a disputat cel mai frumos meci de până acum din liga 1.
Petrolul – Steaua a fost o partidă cu 5 goluri şi nenumărate ocazii de gol, un spectacol fotbalistic condimentat cu o super coregrafie a galeriei petroliste şi un show pirotehnic de excepţie.
Meciul de pe ” Ilie Oana ” a început cu o întârziere de aproximativ 10 minute datorită “ploii ” de torţe care zburau din galeria petrolistă, dar şi între fanii “peluzei latine ” şi cei ai stelei.
Gazdele au început în forţă meciul, în minutul 2 Toto Tamuz, a rămas singur cu poarta goală, a şutat, dar Arlauskis a apărut parcă din pământ şi a scos providenţial mingea.
În minutul 13, Alcenat a şutat puternic, dar acelaşi Arlauskis a respins în lateral.
În minutul 14 oaspeţii au deschis scorul printr-un şut plasat a lui Chipciu, iniţial Popa l-a faultat în atac pe Fanchone, însă Balaj nu a văzut.
 În minutul 17, Steaua şi-a majorat diferenţa pe tabelă, Keşeru a marcat pentru 2-0 după o lovitură de cap.
În minutul 28, Tamuz a reuşit să reducă din handicap după un schimb de pase cu Priso, isrealianul a marcat, din cădere.
 Prima repriză, s-a încheiat cu două ocazii pentru bucureşteni, Rusescu a şutat puţin pe lângă poartă respectiv Keşeru a şutat în Pecanha dintr-o poziţie bună.
Penalty pentru Petrolul… neacordat .
În minutul 45 + 1, Tamuz a scăpat singur spre poarta adversă, Arlauskis a ieşit târziu din poartă şi l-a “secerat” pe vârful găzarilor, în careu… însă Balaj nu a fluierat nimic .
După pauză, Petrolul a jucat mai ofensiv şi a reuşit să egaleze.
În minutul 58 Priso a pasat excelent în spatele fundaşilor stelişti, iar Tamuz a înscris lejer.
2-2 şi ” lupii ” erau gata să-şi muşte adversarii până la sfârşitul meciului.
Însă în minutul 72, pe un contraatac care nu anunţa nimic Varela a trimis în poartă mingea respinsă aiurea în faţă de Pecanha, după un şut a lui Rusescu.
După golul lui Valera, Steaua s-a aglomerat în apărare, trecând la o aşezare pe 2 linii.
Până la sfârşit, nu au mai fost ocazii mari, “lupii” încercând să-şi creeze situaţii de gol, steliştii mulţumindu-se cu defensivă şi contraatacul.
Scor final 2 – 3, după un meci în care cele două echipe au practicat un joc frumos, impatindu-şi ocaziile şi cu un arbitru uşor depăşit de miză partidei.
Petrolul: Pecanha – Alcenat, Geraldo (cpt), Gerson (46 Satli), Fanchone –Mustivar, De Lucas – Priso, Marinescu (80 Gallegos), Nepomuceno (57 Astafei) – Tamuz.
Steaua: Arlauskis – Papp, Szukala, Varela, Latovlevici (61 Toşca) – Prepeliţă (cpt), Sănmărtean – Popă, Rusescu (83 Breeveld), Chipciu – Keşeru (69 Stanciu).
Petrolul  va juca miercuri, la Cluj, în 16-imile Cupei României Timişoreana, împotriva echipei de liga a 3 a Unirea Jucu, apoi duminică, împotriva Viitorului Constanţa, la Chiajna, meciul cu Viitorul este programat de la ora 18.30.
Declaraţii:
“Venim după un meci foarte greu cu Aalborg. Am avut momente în care am cedat conducerea jocului, cei de la Petrolul au profitat de acest lucru şi au marcat şi două goluri. Dar cred că am avut destule ocazii în acest meci încât să reuşim să batem. Petrolul este o echipă foarte bună, care ne-a pus probleme foarte mari, în unele momente putea câştiga meciul, dar am reuşit să ne revenim şi să batem. Mă bucur că am câştigat, după efortul de joi este un lucru foarte important. Contează foarte mult această victorie, am luat trei puncte de la una dintre cele mai importante echipe din campionatul românesc.
Încercăm la fiecare meci să mergem cât mai departe în campionat, în Cupă şi în Cupa Ligii”, a declarat Costel Gâlcă la Look TV.
“Am pierdut mingi importante, care se puteau transforma în ocazii de gol. Cum sunt cei doi jucători care ne-au lipsit (n.r. Adrian Mutu şi Felipe Teixeira), am fi putut să marcăm din aceste ocazii. Fotbaliştii mei s-au simţit în sfârşit fotbalişti, am atacat şi am dominat. Să stai în apărare şi să pleci pe contraatac pot face şi fotbalişti de pe stradă. Jucătorii de valoare îşi pot pune amprenta pe un astfel de meci, pot face ceva special. Îi urez baftă lui Mutu în acolo (n.r. în India) şi îi doresc să se întoarcă sănătos”, a declarat Gigi Mulţescu.
“Când am făcut 2-2 am crezut că putem câştiga meciul. A fost de totul sau nimic. Noi nu jucăm la egal, am vrut să câştigăm. Steaua s-a retras şi a lovit pe contraatac. Niciodată o înfrângere nu este un rezultat bun. Cred că ne-am prezentat bine, chiar dacă am avut jucători absenţi”, a declarat Geraldo Alves la Look TV.
Fanii Stelei ironizaţi de cei ai Petrolului.
Ca de fiecare dată suporterii “lupilor ” nu uită să-şi ironizeze rivalii stelişti.
Aseară, “lupii ” au afişat 3 mesaje ironice adresate steliştilor.
“V-aţi făcut de caca. Bravo. Asta e. Cum este în Ligă. Prindeţi TVR?”.
” Prin Ghencea nu călcaţi, pe Look nu vă uitaţi, când nu mai sunt pufuleţi, nici voi nu mai sunteţi “.
“Echipă comunală din fotbalul bulgar, v-a umilit în Ligă, chiar şi fără portar.”

Leave a Reply

