EXCLUSIV ( on-line ) INFOPLOIESTICITY.Super interviu cu castigatorii editiei a 2 a Winmarkt Dance Contest Ploiesti 2014 . Trupa…GEMI


Tineri , de gaşcă şi foarte talentaţi.
George Dragulin şi Emanuel Neagu sunt doi dintre cei mai cunoscuţi tineri dansatori din Prahova.
GeMi este trupa care câştigat cea de a 2 a ediţie a Winmarkt Dance Contest Ploieşti 2014.
Cei doi dansatori s-au remarcat la mai multe concursuri de dans,cu trupa de street dance Steps Crew câştigând mai multe premii naţionale printre care locurile 1 şi 2 la concursul studenţesc EveryBody Dance With Us.
Dar cine sunt sunt cei doi ?
Emanuel Neague s-a născut la Ploieşti în dată de 6 septembrie 1996 şi este elev al Colegiului tehnic ” Elie Radu ” Ploieşti ,dansator şi coregraf al trupei de street dance Steps CVrew ,dansator al trupei Wholygunz şi dansator al Majoretelor CUS Asesoft Ploieşti.
Pe lângă toate acestea mai este şi actor/entertainer la Teatru ” Ancuţa ” Ploieşti .
” Îmi place foarte mult artă,în special dansul . Consider că sunt o persoană intuitivă deoarece una din calităţile mele este gândirea . Sunt un tânăr ambiţios şi foarte selectiv . ” Emanuel Neagu .
George Dragulin
George s-a născut pe 29 martie 1993,la Ploieşti,a terminat liceul la Colegiul Naţional ” Spiru Haret ” Ploieşti şi are până în prezent cam aceeaşi carieră artistică că a colegului sau de trupa,fiind colegi atât la trupa de street dance Steps Crew cât şi la Wholygunz.

Mai mult… făcând un duet de multe ori la evenimentele Teatrului “Ancuţa ” Ploieşti .
Cine sunt cei doi?Ce planuri au ?Ce fac în timpul liber ?

În interviul care urmează…


INFOPLOIESTICITY : 3 cuvinte despre voi .

Geo Dragulin :
“ 3 cuvinte despre Geo Dragulin… Diferit , ambiţios,încăpăţânat .”

Emanuel Neagu :
Salut, eu sunt Emi şi îmi place foarte mult artă,în special dansul.  . Consider că sunt o persoană intuitivă deoarece una din calităţile mele este gândirea . Sunt un tânăr ambiţios şi foarte selectiv .🙂.
Astea sunt pe scurt cele trei cuvinte despre mine, Emanuel Neagu.

INFOPLOIESTICITY : Cel mai funny/penibil moment de până acum…

Geo Dragulin :
“ Eram la mare cu trupa , trebuia să dansăm .S-a modificat desfăşurătorul şi nu ştiam că noi urmăm . Stăteam în faţă scenei aşteptând să înceapă următorul moment şi brusc auzim că începe colajul nostru . Nu vrei să ştii în ce fugă ne-am urcat pe scenă şi cât de confuzi eram , neştiind ce se întâmplă . A fost tragi-comic )

Emanuel Neagu : Funny, în general îmi petrec timpul distrandu -mă…. Ceva penibil….hmmm…am fost cu trupa(Steps Crew) la mare şi ne- am plimbat cu hidrobicicletă. Nu era o zi tocmai bună, fiindcă erau destul de multe valuri. Fetele din trupa ţipau că ne răsturnăm, iar eu şi Geo râdeam deşi eu eram mai nervos şi ţipăm la ele .

INFOPLOIESTICITY :Ce înseamnă pentru voi dansul?

Geo Dragulin :
“ Totul !Nu mă văd făcând altceva . Nu mi-am imaginat vreodată că dansul va avea un impact atât de puternic în viaţă mea .”

Emanuel Neagu :
“Ce înseamnă pentru mine dansul?!? Hmm…e destul de simplu să îţi răspund la întrebarea asta. Pentru mine dansul este un stil de viaţă.

INFOPLOIESTICITY :Ce alte pasiuni mai au Emi şi Geo …?

Geo Dragulin :
“În afară de dans , aş vrea să învăţ să produc beat-uri . Mi se pare foarte tare chestia asta .”

Emanuel Neagu :
.Pasiuni… Am spus mai devreme că îmi place foarte mult artă, de aici denotă faptul că una din pasiunile mele este teatrul. Îmi place foarte mult muzică, mi-ar fi plăcut foarte mult să ştiu să cant…de cântat, cant , dar doar în preajma prietenilor, deşi ei mă roagă contrariul.🙂 “

INFOPLOIESTICITY : Cu ce trupa”pe “val “aţi vrea să dansaţi?

Geo Dragulin :
“WhoGonStopUs ,clar ! Îi respect şi îi admir foarte mult pe oamenii ăştia . “

Emanuel Neagu :
“ Ţelul meu ,în primul rând, este să dansez alături de un artist foarte cunoscut, de aici vor pleca multe alte “dorinţe” cum ar fi deschiderea unei şcoli de dans. Că trupa din România, mi’ar plăcea foarte mult să dansez alături de WhoGonStopUs? , care în momentul de faţă este cea mai bună trupa din ţară . 

INFOPLOIESTICITY : Ce fac Geo şi Emi  în timpul liber?

Geo Dragulin :
“Dansează , caută în permanentă muzică nouă , urmăreşte videoclipuri cu şi despre dans , observă , încearcă să găsească inspiraţie în orice .”

Emanuel Neagu :
“Îmi petrec mare parte din zi în sala de dans, merg la şcoală, uneori joburi legate de dans, petreceri de copii ( sunt un clown “nesănătos”:)) )şi îmi răsfăţ iubita. Cam asta fac eu în timpul liber, laconic spus. “

INFOPLOIESTICITY : Unde va vedeţi peste 30 de ani ?

Geo Dragulin :
“ Greu de spus …”
Emanuel Neagu :
“ Peste 30 de ani…Familie, şi dans .”

INFOPLOIESTICITY :Ce sport extrem aţi practică?

Geo Dragulin :
“ Skydiving “

Emanuel Neagu :
“Despre sporturi extreme… Vreau să fac skydiveing şi bungee jumping, astea sunt în topul sporturilor extreme pe care le vreau puse în practică :)). Nu mă dau înapoi de la nimic. WithoutFear!

INFOPLOIESTICITY : Ultima carte citită/ultimul film văzut ?

Geo Dragulin
“ Winnetou respectiv Dawn of The Planet of The Apes. “

Emanuel Neagu:
“Ultima carte citită a fost “Cum m – am lăsat de gândit” scrisă de fostul filosof Hannes Stein. Mărturisesc că nu am citit’o în întregime, asta se datorează faptului că la un moment dat a început să vorbească foarte mult despre politică şi religie ( nu cred în aşa ceva) şi să dea sfaturi precum “convertirea la islamism”. Ultimul film văzut a fost “Constantine” , revizionat, film apărut în 2005 “

INFOPLOIESTICITY :Ce sfat aţi da celor care vor să practice dansul ?

Geo Dragulin :
“ Începeţi cu începutul . Documentaţi-va , învăţaţi toate bazele . Nu faceţi greşeală să începeţi direct de la coregrafie . O să va fie mai greu să va dezvoltaţi că dansatori dacă nu faceţi lucrurile în ordinea corectă. O spun din propia experienţă . “

Emanuel Neagu :
“Sfaturile de baza. Să înceapă cu bazele , orice stil/gen ar aborda, să muncească din greu, să mergă la classuri şi să dea search pe YouTube dacă nu îşi permit classurile, mai mult dans şi mai puţină vorba şi oricât de greu este, dacă dansul e mai mult decât o pasiune, nu te poţi da bătut. Cum ziceau şi cei de la trupa Simplu, ” dance or die tryin’ !

INFOPLOIESTICITY : Ce nu suportaţi la un om ?

Geo Dragulin :
“ Nu suport omul ipocrit şi care nu îşi vede lungul nasului .”
Emanuel Neagu :
“La o persoană nu suport “şmecheria” , nu suport când deranjează fără motiv, şi chiar şi aşa nu ar trebui să deranjeze. Nu îmi place atitudinea de t….. şi urăsc minciună.”

INFOPLOIESTICITY : Acordaţi – va o notă pe o scară de la 1 la 10…

Geo Dragulin :
“ Asta rămâne la atitudinea celorlalţi .

Emanuel Neagu :
“Ar fi fost mai bine să fiu notat de altcineva, nu de mine. “

INFOPLOIESTICITY : Un mesaj pentru prahoveni şi cititorii noştri.

Geo Dragulin :
“ Deschideţi bine ochii şi fiţi mai atenţi la ce se întâmplă în jurul vostru . Nu va mai lăsaţi influenţaţi de majoritate “

Emanuel Neagu :
Un mesaj bun din partea mea este “deschideţi’va ochii şi ţineţi’va capul pe umeri”… Şi un sfat, cum ar spune Geo Dragulin, “o săgeata , după ce este trasă înapoi, se va lansa înainte”.

MULŢUMIM CELOR DOI TINERI DANSATORI PENTRU TIMPUL ACORDAT ŞI LE URĂM MULT SUCCES ÎN CONTINUARE !

Leave a Reply

