BRD Ploieşti blochează fără nici un stress cardurile băncilor concurente


Înainte de toate mi-am schimbat total părerea despre BRD ,deşi nu aveam o părere prea ok despre această banca,de aceea am cardul emis de   altă banca…
Azi,18 septembrie a.c., Banca BRD Kaufland Vest a blocat un card al unei bănci ” rivale “,fără nici un stress.
De ce?
Dacă ar fi să folosit acelaşi ton al funcţionarei bancare , de la filiala Kaufland Ploieşti Vest ,aşa au vrut ei…
Ţipă (deloc mişto că aspect ) , aroganţă şi cu aere de aere de superioritate nu a ştiut să dea o explicaţie plauzibilă ,care ar fi motivul blocării cardului.
Bine-nţeles domnişoară se credea responsabil de sucursala şi şi-a tratat clientul de parcă acesta nu ar fi văzut în viaţă lui o banca, un credit, un cont, comision în viaţă lui.
Dar să povestim întâmplarea…
Azi în jurul orei 12.40,un tânăr din Ploieşti ( deţinător al unui card Reiffessen Bank ) a vrut să-şi scoată o suma de bani de la bancomatul BRD Ploieşti ( filiala Kaufland Vest ) şi…ŢEAPĂ.
Dacă tot vroia să facă cumpărături şi nu avea suficienţi bani la el,s-a gândit să scoată bani de la cel mai apropiat bancomat .
Mulţi dintre noi procedăm aşa…
Banca i-a oprit atât banii cât şi cardul.
Tânărul ploieştean ( îi oferim anonimatul ) s-a dus civilizat la funcţionara băncii şi a rugat-o să-i înapoieze cardul blocat în bancomat.
Bine-nţeles că domnişoară, a uitat de conduită profesională şi cu un tupeu fantastic ,i-a spus acestuia “Te rog du-te la Reiffesen ,noi nu putem să-ţi dăm cardul. De ce l-ai băgat la noi ? “.
Bine-nţeles înţeleptul cedează primul, ploieşteanul s-a deplasat la sucursala Reiffesen Bank ( Aurora Vest ),domnişoară de la ghişeu, o faţă drăguţă,a rămas uimită că un card al băncii pentru care lucra a fost blocat de BRD şi i-a spus tânărului .
“Aveţi două variante : ori va întoarceţi la BRD şi îi rugaţi să va dea cardul din bancomat ( nu e foarte greu să vi-l scoată ) ,ori sunaţi la sediul nostru central şi va eliberăm în 5 zile alt card .Nu va faceţi griji banii sunt în cont şi îi puteţi scoate cu buletinul “.
Exemplu de profesionalism,frate !!!
La întoarcerea la BRD , baitului nu i-a fost returnat cardul deşi funcţionarele băncii … au extras cardul din bancomat…
Deşi tânărul putea demonstra cu chitanţe şi numărul cardului , că acesta îi aparţine , “competenţele” de la BRD au refuzat să-i înapoieze cardul solicitând un răspuns de la Reifessen .
Întors pentru a două oară la Reiffesen ,ploieşteanul a fost primit cu respect de aceeaşi funcţionara şi i-să solicitat să trimită un e-mail la Bucureşti şi în 5 zile va avea un card nou şi oricând poate beneficia de suma din cont,cu un comision de (doar ) 2.50 lei.
Concluzie…
“Competenţele “alea de la BRD Ploieşti ( Kaufland Vest ) ori au în contract să fie impertinente cu clienţii,ori sunt puse pe miştouri şi bătaie de joc…
ACESTA NU ESTE SINGURUL CAZ ÎN CARE BRD BLOCHEAZĂ CARDURILE BĂNCILOR CONCURENTE.
BRD a creat cu acest caz un precedent,după cazurile semnalate de ziarul PUTEREA din dată de 19.12.2011 ( http://www.puterea.ro/economie/brd_blocheaz%C4%83pe%C5%9Fest_cardurile_clien%C5%A3ilor_audio-33529.html%20 )

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s