Colaboratoarea noastra in shopping ,tendinte si fashion… Iulia Jalba te provoaca la concurs.


 

Dupa cum ati vazut, pe pagia mea de facebook am organizat primul meu CONCURS pentru voi ! Pentru ca am comandat deja de pe site-ul SAMMYdress.com si sunt multumita de sandalutele mele pe care le puteti gasi aici ( Fashionable women’s pumps with butterfly wings and color block design ) am hotarat sa continui cumparaturile.

Shopping-ul pe acest site este destul de simplu iar pentru a nu fi foarte costisitor puteti opta pentru transportul prin posta iar coletul vostru va ajunge in maxim trei saptamani!

Asadar, la a doua mea comanda am adaugat in plus o rochita (care mie imi place foarte mult si pe care abia astept s-o imbrac) si un accesoriu ! Pentru a putea participa trebuie sa dati LIKE LA BLOG IULIA J. si SHARE(PUBLIC) cu descrierea “Particip la concurs” la FILMULETUL in care eu vorbesc despre concurs. La final, cu o zi inainte , voi face o lista cu toti participantii,voi verifica daca cele doua cerinte au fost respectate si voi alege castigatoarea sau de ce nu castigatorul cu ajutorul site-ului RANDOM.ORG.

Leave a Reply

