Datorita unui cunoscut om de afaceri micutul Lucas ( baietelul de 1 ani ,din Ploiesti ) va auzi vocea parintilor sai


Un cunoscut om de afaceri, continuă să facă acte de caritate, chiar dacă este la închisoare.
Impresionat de povestea micuţului în vârstă de un an (n.r. Lucas), din Ploieşti, Lucas născându-se prematur şi este surdo-mut, având nevoie de o operaţie foarte scumpă pentru a putea auzi, latifundarul, a decis (din ichisoare) să-l ajute pe micuţul ploieştean.

Afaceristul a decis să plătească operaţia copilului, după ce văzut reportajul despre Lucas la România TV, apoi şi-a sunat familia
“Am fost sunat la ora 6.30 de domnul… şi mi-a spus că e un caz la TV cu un copil de un an şi mi-a spus să iau legătura cu familia, că dânsul donează banii, 25.000 de euro. Am sunat la România TV, am luat numărul de telefon, am sunat familia, iar doamna Ion, când a auzit, a început să plângă, nu-i venea să creadă?”, a spus Virgil, vărul omului de afaceri.

Familia Ion a intrat în posesia banilor, azi, când l-au dus pe Lucas la un control oftalmologic de rutină
Iuliana Ion, mama lui Lucas, foarte fericită a declarat la RTV: “Nu-mi vine să cred, plâng încontinuu. Copilul meu e un luptător şi e norocos. Deşi niciun medic nu i-a dat nicio sanss, copilul a dovedit că vrea să trăiască, să fie alături de noi, să ne facă vferici? I. Când m-a sunat domnul Virgil, m-am gândit că e cineva care face mişto de noi la telefon. Îi dorim lui G.B. multă sănătate şi putere să-i dea Duumnezeu. Ne dorim din toată inima să vadă cineva de sus cât de mult bine face. La câta lume ajută, dânsul nu merită aşa ceva. Ne dorim ca Lucas să ajungă să vorbească şi să poată să-i spună singur «Mulţumesc!» “.

P.S. Ne bucurăm enorm pentru familie şi micuţul Lucas că a primit o şansă la viaţă şi va auzi glasul părinţilor.
P.P.S. Din motive obiective nu am pronunţat numele omului de afaceri, dar primim cu respect şi admiraţie gestul lui în acest caz.

P.P.S.1
De aici reies două întrebări… Deşi cazul a fost ultra mediatizat…
De ce unele persoane publice pe care le vedem foarte des în campaniile electorale, nu au donat micuţului banii necesari operaţiei şi a trebuit ca cineva din închisoare să facă acest gest?
De ce oameni de afaceri cu capital de milioane de euro (anual) nu au răspuns pozitiv la apelul disperat al familiei Ion?

Leave a Reply

