PREMIERA LOCALA,INFOPLOIESTICITY ! Liubliana Nedelcu este impresarul momentului în fotbalul românesc.


foto:www.facebook.com/liubliana.nedelcu

Liubliana Nedelcu este impresarul momentului în fotbalul românesc.
Liubliana este modestă,drăguţă şi serioasă . Fană a echipelor Petrolul Ploieşti şi Rapid Bucureşti , ( modestia sa fiind un lucru formidabil şi unic în peisajul fotbalului balcanic ) .
“Nu uit niciodată de unde am plecat şi nu este zi în care să nu-i mulţumesc Lui Dumnezeu pentru ceea ce sunt astăzi ” ne-a spus Liubliana .
Între 1999-2003 a urmat Facultatea de Drept şi ASE-Management.
” În 2003 am decis să încerc să lucrez în avocatură deşi nu aveam pe nimeni în familie şi pentru că nu aveam o situaţie financiară foarte bună şi este greu în avocatură la început) apoi am aflat că era un concurs pentru un post de ofiţer de relaţii internaţionale la Inspectoratul General al Jandarmeriei am luat concursul şi am ocupat postul, iar din 2008 (când lucrăm la IGJR),cei de la FC Rapid Bucureşti mi-au propus să merg că ofiţer de presă la ei şi am acceptat,aşa a început carieră mea în fotbal .
În 2010 am ajuns Director de Comunicare şi Marketing la Astra Giurgiu ( fosta Ploieşti ),iar în 2011 Director General la FC Braşov!
După perioada FC Braşov am realizat că vroiam mai mult şi am început să lucrez cu fotbaliştii ,devenind impresar ” a completat cu zâmbetul pe buze ( aşa cum îi stă bine ) Liublianei .
De aproape şase ani în Liga I, Liubliana încearcă să să ajute fotbaliştii să-şi primească salariile restante de la cluburile intrate în insolvenţă.
Liubliana impresariaza câţiva jucători tineri din liga 1,fiind fără îndoială (şi) datorită carismei,seriozităţii şi modestiei sale,un impresar de viitor al fotbalului românesc.

Printre jucatorii impresariati de simpatica Liubliana Nedelcu se numara :

Balaur,Salageanu,Velayos,Henrique,Brunmo Martins, Marius Constantin -ASA Targu Mures

Viveiros,Bahia –  U Cluj

Mitic, Caparco –  CSMS Iasi.

Madson – CSU  Craiova.

Andrei Peteleu – Petrolul Ploiesti.

Daniel Unguru – Dinamo Bucuresti .

La acestia  ii mai putem adauga pe Ilijoski, Temwanjera  plus multi tineri  din Liga a II-a
În curând …Liubliana va acordă un super interviu ( on-line ) atât site-ului nostru cât şi pentru site-urile http://www.stiriactuale.ro şi http://www.sportonlineph.ro

Leave a Reply

