SUPER FLASH INTERVIU CU TANARA ACTRITA DIANA UTA … ” Teatru crează mai multă emoţie pentru actor, e un act cu solicitare extremă, de lungă durată, în care publicul îţi oferă un timp preţios din viața lui şi nu trebuie să îl faci să îi pară rău. ” Interviu surpriza de ziua ei .LA MULTI ANI DIANA !


 
Zâmbitoare, plină de viaţă, carismatică, modestă, naturală şi drăguţă… Diana Uţa “Diboo ” este o tânără actriţa din “urbea lui nenea Iancu “Cu siguranţă reprezintă cu succes noul val al tinerilor actori prahoveni, fiind fără îndoială cea mai bună actriţă de pe plan local.Am avut deosebită plăcere ca pe data 31 mai 2011, Diana Uţa să acorde în EXCLUSIVITATE un interviu pentru site-ul nostru (InfoPloiestiCity)https://prahovazidezi.wordpress.com/2011/05/31/exclusiv-on-line-prahova-diana-uta-o-artista-completa/

O dată cu trecerea timpului Diana a devenit o actriţă apreciată şi iubită de către ploieşteni şi o prietenă a site-ului nostru, fiind susţinută şi promovată (on-line) de către InfoPloiestiCity.

Despre Diana Uţa

Diana Uţa, s-a născut pe 5 august 1988, în Ploieşti.

A urmat cursurile liceului “Dinu Lipatti”, apoi Facultatea de Arte-Teatru (“Maia M.”) Litere-Comunicare şi Comunicaţii Publice (2010).
Diana este actor la Teatru Toma Caragiu Ploieşti şi profesoară de teatru la Palatul Copiilor, deţine un master în actorie şi a realizat mai multe emisiuni tv dedicate copiilor şi tinerilor (la posturile locale tv) printre care: “DiaFun” (2004) – Prahova Tv, “Generaţia în bocanci” (1995) – Antena 1 Ploieşti, “Aventurile lui Tiri Tiri Boc” (1999) – Antena 1 Ploieşti…

În 2011 a prezentat Gala de film ” Golden Carpathian ” Ploieşti.
La doar 13 ani a ştiut care va fi drumul său în viaţa făcând primii paşi spre cariera de actorie… o carieră de succes în prezent.

În 2005 a fost imaginea în reclamă de prezentare a Festivalului de film “Black şea”.

Printre cele mai importante piese de teatru se numără:

În 2010 “Piaţeta” – personaj ” Orsola ” – Universitatea Hyperion Bucureşti

2009 “Lecţia” – personaj ” Elevă ” – Universitatea Hyperion Bucureşti

2009 “Ofertă de serviciu” – personaj ” poştăriţa Tutza ” – Universitatea Hyperion Bucureşti
Profesor Maia Morgenstern
2009 “Azilul de noapte” – personaj ” Kvasnia ” – Universitatea Hyperion Bucureşti
Profesor Maia Morgenstern

2009 “Stele în lumină dimineţii” – personaj ” Valentina ” – Universitatea Hyperion Bucureşti
Profesor Maia Morgenstern

2009 “Casa Bernardei Alba” – personaj ” La Poncia ” – Universitatea Hyperion Bucureşti
Profesor Maia Morgenstern

2008 “Arta converastiei” – personaj ” Maria ” – Universitatea Hyperion Bucureşti
Profesor Maia Morgenstern

În lună martie a fost invitată în emisiunea “Generaţia lui John ” cu John Cristea la Prahova Tv (cea mai bună emisiune dedicată tinerilor din Prahova).

Diana s-a remarcat în piesa de teatru Hangiţă.

Carismatică actriţă a fotografiat în urmă cu 2 ani pentru site-ul (valiovidiu.ro) la ruinele Micului Trianon, din comună Floreşti Prahova.

Ploieştenii au avut ocazia să o vadă pentru prima dată public, prezentând alături de Harry, concertul din centru oraşului de “Zilele Ploiestiului 2011″ (29 mai) şi cântând alături de aceştia Imnul oraşului Ploieşti.

Mirandolină din piesă Hangiţă (n.a. Diana Uţa), deşi foarte ocupată (mai ales că azi este ziua acesteia de naştere), a avut plăcerea să acorde un flash interviu pentru InfoPloiestiCity.

INFOPLOIESTICITY: Bună şi LA MULŢI ANI. Ce mai face Diana Uţa?

DIANA UŢA:
” Diana se bucură de ce îi oferă viața, contracte noi, oameni noi, experienţe noi, de surprizele zilei de mâine.. Dar nu şi de vacanţă! “

INFOPLOIESTICITY: Ce face Diana Uţa dincolo de scenă?

DIANA UŢA:
” Diana dincolo de scenă lucrează în domeniul cealalalt. Terminând şi facultatea de comunicare şi relații publice, când nu sunt pe scenă mă ocup de publicitate, imagine.. Pun umărul la schimbarea mentalității consumatorului, schimbarea viitorului.. Încerc să fac ceva pentru ţara, pentru oameni, să las măcar o urmă de vârf de pix în istorie… În rest.. Mă străduiesc să îi fac pe cei din jurul meu să zâmbească măcar o dată pe zi!:) așa că vă rog… Zâmbiți! Mulţumesc! “

INFOPLOIESTICITY: Cel mai funny moment de până acum…

DIANA UŢA:
” Cel mai funny moment… Când am fost sunată de o persoană importantă pentru o colaborare şi eu credeam că are vreun prieten cu chef de glume la telefon şi mă tot hlizeam şi tot insistam “hai dom’ne termină cu glumele la ora asta şi zi cine eşti pe bune”

INFOPLOIESTICITY: Cel mai tare rol jucat…

DIANA UŢA:
” Cel mai tare rol??? Toate au farmecul lor şi si’au lăsat amprenta asupra sufletului meu fiecare… Dar probabil Mirandolină din “Hangiţa” în urma căruia mi-a rămas şi porecla “Mira”:) “

INFOPLOIESTICITY: Ce îi lipseşte Dianei Uţa?

DIANA UŢA:
” Îmi lipseşte răbdarea… Şi puterea de a mi reprima sincerităţile absolute…:)) şi mai aştept şi punguţă cu noroc sau o lumină care să mă ducă pe drumul cel mai bun în viața. “

INFOPLOIESTICITY: Muntele sau mare?

DIANA UŢA:
” Anul acesta am avut mai mult parte de munte.. Marea nu am văzut-o până azi.. La munte îmi place aerul curat, la mare îmi place briză.. Dar mai curând visez să am o casă la mare.. “

INFOPLOIESTICITY: Ce ai face într-o lume paralelă?

DIANA UŢA:
” Într-o lume paralelă cred că aş fi tot zeița a artei şi a fericirii sau în cel mai rău caz aş fi dictator într-o lume democrată:))) glumesc… Nu aş vrea să fac altceva decât artă.. Frumos.. Fericire.. “

INFOPLOIESTICITY: MC Donald’s, KFC sau mâncarea tradiţională?

DIANA UŢA:
” Mai rar spre deloc Fast food.. Mai Tradițional aşa.. Roșii.. brânza.. Şniţele.. Biscuiți cu Scorţişoară şi cereale… “

INFOPLOIESTICITY: Acordă-ţi o notă pe o scară de la 1 la 10…

DIANA UŢA:
” Notă pentru mine? Sunt o fată de nota 10! De pus la rană! Geloasă şi posesivă!:)) adică fac o medie.. Şi zic 9.. Iar cu 10 sper să mă noteze publicul, părinții şi iubitul meu:) “ (N.R. Nota 10 o primeşte Diana şi din partea noastră, în speţă a site-ului InfoPloiestiCity)

INFOPLOIESTICITY: Ultima carte citită, ultimul film văzut…

DIANA UŢA:
” Ultima carte..”cartea secretă rusă privind rasele extraterestre” iar film.. “The burmă conspiracy”. Recunosc, a început să mă pasioneze foarte mult ce s-a întâmplat până acum şi ce se întâmpla dincolo de orașul meu şi oamenii politici pe care toţi îi evităm sau votăm. “

INFOPLOIESTICITY: Teatru, film vs televiziune…

Diana Uţa:
” Teatru crează mai multă emoţie pentru actor, e un act cu solicitare extremă, de lungă durată, în care publicul îţi oferă un timp preţios din viața lui şi nu trebuie să îl faci să îi pară rău. Doar că în ziua de azi, doar ce e la televizor contează.: (veniți la teatru, e totul natural! E ca şi cum ai alege între o roșie pentru salată sau o pastilă cu umbră şi miros de roșie să o pisezi să o pui lângă o felie de brânza…???!!!!! “

INFOPLOIESTICITY: 3 dorinţe care vrei să ţi-le îndeplinească “peştişorul de aur “…

Diana Uţa:
” 3 dorințe: până la 35 de ani să îmi găsesc locul în societate (o carieră frumoasă); un soţ care să mă iubească mult şi să mă susțină în tot ce fac.. şi o viața frumoasă alături de familie şi prieteni cu tihnă şi distracție. “

INFOPLOIESTICITY: Astăzi este ziua ta… Ce cadou îţi doreşti?

Diana Uţa:
” Cadou visat.. Un telefon de ultimă generație că m a- m împotmolit în cârpeli de telefoane:)) şi o bicicletă retro cu coşuleţ în faţă să mă plimb cu Tisha (patrupedul meu iubit) “

INFOPLOIESTICITY: Un mesaj din partea Dianei Uţa pentru fanii săi, cititorii noştri şi prahoveni…

Diana Uţa:
Un gând e puţin spus… toate gândurile bune. Şi să trăiască clipa! Şi decât să îşi irosească energiile pentru a face ceva rău, să le consume pentru a face ceva bine, ceva frumos fie pentru ei fie pentru cei din jur…
În fiecare zi un zâmbet!

O zi cu zâmbet,
Diana

Leave a Reply

