Petrolul si Viktoria Plezn au efectuat aseara antrenamentul oficial .


SAM_3470
La antrenamentul oficial al celor de la Viktoria Plzen a asistat şi team managerul “lupilor “, Cristi Vlad.
Cristi a părut foarte optimist şi încrezător în echipă sa vorbind şi despre o calificare în grupele Europa League.

“N-aş spune că ei sunt favoriţi. Au un mic atuu, pentru că au evoluat în Champions League, dar nu este o mare problemă. Mijlocul nostru este extrem de puternic şi cred că vom face un meci bun. Publicul ăsta senzaţional merită un joc bun din partea echipei, un joc cu multe goluri, dar să fie toate într-o singură poartă, a lor. Sper că mâine seară să luăm o opţiune importantă pentru calificare. Petrolul şi-a impus obiective mari şi cred că vom face faţă pe toate planurile. Avem o presiune pozitivă pe umerii noştri, sper să-i mulţumim pe fani. Să sperăm că vom face un joc bun şi vom vorbi după retur de o calificare în grupele Europa League. Nici ei nu trec printr-o perioadă bună, dar sunt jucători cu experienţă. Va fi o dispută echilibrată”, a declarat Cristi Vlad la Dolce Sport.

Tot aseară cei doi antrenori respectiv căpitanii celor două echipe, Răzvan Lucescu şi Laurenţiu Marinescu respectiv Dushan Uhrin JR. şi Pavel Horvath au ţinut o conferinţă de presă.

Răzvan Lucescu: “E o dublă interesantă, frumoasă, pe care o așteaptă fiecare jucător. Avem în față un adversar care în ultima perioadă s-a impus și și-a făcut un nume în Europa. Are experiență, este fostă participantă în grupele Champions League. Dar suntem conștienți că Viktoria Plzen nu traversează o situație foarte confortabilă în momentul de față.

Totuși, ținând cont de calitatea jucătorilor și de experiența pe care o au, e clar că în orice moment își pot reveni. Trebuie să fim atenți, fiecare jucător trebuie să dea 100% în ambele situații, când n-avem mingea și când o avem. Mâine se vor întâlni o echipă cu entuziasm cu una care are mare experiență în Europa.

Nu va fi ușor mâine, cunosc mentalitatea, disciplina și rigurozitatea. Nu sunt accidentări, lotul este complet. Avem o stare de spirit bun, am câștigat în Albania, am câștigat la Brașov. Noi trebuie, dincolo de cum vom aborda partida, să dăm 100% la fiecare fază. Avem un anumit stil, încercăm să-l perfecționăm.
N-am plecat cu ideea să ne apărăm niciodată, dar pot să vă spun că echipa este organizată și lucrăm pentru asta, să fim cât mai preciși, în momentul în care nu avem controlul mângâi. Va fi un meci cu ritm!”
Dusan Uhrin Jr: “În meciul de mâine îmi doresc să nu pierdem, cel mai bun rezultat pentru noi ar fi să câştigăm. Respect echipa adversă, are jucători de mare valoare. După părerea mea, Petrolul este o echipă ofensivă, are jucători de atac foarte buni, Mutu, Teixeira, Tamuz, Albin. Trebuie să fim atenţi în apărare şi să le găsim punctul slab. Vom ataca pentru că dorim să marcăm. În ceea ce priveşte pe Şahtior, nu am pierdut cu ei nici în amicale, în meciul de la Doneţk am crezut că putem învinge, la fel cred şi despre meciul de mâine”.
“Răzvan Lucescu a pregătit echipa naţională, este priceput şi are o experienţă considerabilă în spate. În echipa noastră sunt câţiva jucători care nu sunt aşa bine încadraţi în sistem, dar sper că vor face faţă în meciul de mâine. Faptul că voi fi demis dacă pierdem meciul de mâine este o simplă speculaţie, nu simt nici o presiune înaintea acestui joc”.

Căpitanul oaspeţilor Pavel Horvath este foarte optimist declarând următoarele:
“Am văzut înregistrări din meciurile lor, ştim ce însemană Petrolul şi suntem pregătiţi să ne calificăm. Cu siguranţă cel mai mult s-a bucurat la tragerea la sorţi antrenorul nostru, care cunoaşte fotbalul românesc, dar şi antrenorul de portari, Dragoş Dorian Picu. În ceea ce priveşte perioada prin care trecem, am discutat în vestiar între noi, am clarificat ce era de clarificat, sper să arătăm altfel mâine seară. Eu am mai jucat contra unei echipe româneşti când eram la Slavia Praga. Ţin minte că eu am marcat două goluri şi am dat o pasă de gol iar echipa mea de atunci a eliminat Steaua. Statistica noastră în competiţiile europene este frumoasă, este un capitol care nu poate fi neglijat, dar trebuie să demonstrăm pe teren”.

Petrolul – Viktoria Plzen, din prima manşă a turului trei preliminar al Ligii Europa, se va disputa în această seară, pe stadionul “Ilie Oana “, începând cu ora 21.00 şi va fi transmis în direct de către DigiSport 1.
Manşa retur se va disputa, săptămâna viitoare, tot de la ora 21.00.

Leave a Reply

