Sunteti fani stirile sport.ro ?!? DIN CATEGORIA BEST OF… Interviu cu Alexandra Derevici-sexy prezentatoarea stirilor sportive de la sport.ro ( interviu acordat pentru InfoPloiestiCity pe data de 02.02.2011 )


foto:facebook.com

Alexandra Derevici, frumoasa prezentatoare Sport.ro
Fosta handbalista,Alexandra nu a renuntat la sportul cu mingea, chiar daca timp de 10 ani,nu a mai practicat acest sport la nivel oficial nu ezita in timpul liber sa mai joace cu colege sau prietenele pana la epuizare.
Pasiunea pentru handbal o are de la tatal sau. Frumoasa prezentatoare tv,
detine o colectie formata din tricouri si sorturi ale unora dintre cei mai cunoscuti fotbalisti români: Dorinel Munteanu, Cristi Chivu,Tibor Selymes.
Frumoasa prezentatoarea stirilor sportive a fost protagonista unor pictoriale incendiare în Playboy,FHM si ProMotor.
Dupa ce a facut cariera în departamentul vînzari ale Pro TV-ului , Alexandra Derevici a a ajuns la sport.ro,televiziunea care a conascrat-o
Alexandra D. s-a nascut pe 17 decembrie 1981,in Bucuresti,a terminat facultatea de jurnalism si stiintele comunicarii,relatii publice.(promotia 2004).
Iar liceul l-a absolvit la “Gheorghe Sincai in anul 2000).
Sexy prezentatoarea stirilor sportive de la sport. ro a acceptat sa acorde un interviu exclusiv in Prahova ( pentru InfoPloiestiCity ).

INFOPLOIESTICITY :  3 lucruri despre Alexandra Derevici.

Alexandra Derevici :

” Imi plac multi cartofii prajiti, imi displac oamenii care intarzie, daca nu lucram in televiziune, mi-ar fi placut sa predau limba romana la scoala generala. “

INFOPLOIESTICITY :  Ce pasiuni are Alexandra Derevici  ?

Alexandra Derevici :

 ” Sunt o cinefila, imi plac filmele vechi in mod special si sportul pe care il practic de cate ori am timp. “

INFOPLOIESTICITY : Ai fost o eleva model sau de “mijlocul clasamentului “?

Alexandra Derevici :

” Am fost o eleva model, premianta in scoala generala si primii doi ani de liceu, apoi m-am concentrat pe materiile pentru facultate si le-am neglijat pe altele, care mi-au afectat implicit si media generala. am pierdut coronita. “

 INFOPLOIESTICITY : Cel mai mare vis al tau este…….

Alexandra Derevici :

 ” Sa particip la o cursa de formula 1. “

 INFOPLOIESTICITY : Multe vedete tv sau persoane publicite se “cupleaza” cu fotbalisti. Alexandra Derevici are aceelasi obiectiv ?

Alexandra Derevici :

” Nu mi-am propus niciodata un astfel de obiectiv, am deja un iubit si nu, nu e fotbalist. “

 INFOPLOIESTICITY : Alexandra Derevici despre:

-sport.ro – ” ora exacta in sport “
-Ioana Cosma –cea mai ” cool “sefa
-Jobul sau – ” o pasiune “
-cea mai buna prietena- ” Madalina- mi-ar fi greu fara ea. “
-scoala – ” foarte importanta “

 INFOPLOIESTICITY : Cel mai frumos/penbil moment dintr-o emisiune ….

Alexandra Derevici :

“Am avut o emisiune, chiar la incepututl aparitiilor mele, in care pe o pauza publicitara, repetam numele unei formatii de hochei, mai greu de pronuntat. Ceea ce nu stiam, eram in direct de vreo 5 secunde, iar producatorul uitase sa deschida comunicatia. Asa ca au vazut toti ceea ce nu trebuia sa vada. “

 INFOPLOIESTICITY :   Care e programul tau  zilnic ?

Alexandra Derevici :

 ” Depinde…de regula, ma trezesc pe la 8 jumate, dau cateva ture prin parc, care este chiar langa locuinta mea, beau cafeaua, fac ceva de mancare si plec spre serviciu, unde ma asteapta materiale de prelucrat.Serile le umplu cu un film bun… “

 INFOPLOIESTICITY :  Esti una dintre cele mai frumoase prezentatoare tv din Romania ? Deti un secret al frumusetii sau esti tu naturala ?

Alexandra Derevici :

: ” Multumita naturii care a fost generoasa, da! 100% naturala. Evident ca am grija sa folosesc creme, sa nu pierd prea multe nopti, nu fac abuzuri de niciun fel si mananc destul de sanatos (cu exceptia cartofilor prajiti :d) “

  INFOPLOIESTICITY : Cel mai bun prezentator al stirilor tv din Romania ? ( femeie si (sau) barbat ?

Alexandra Derevici :

” Imi plac mult Florin Busuioc, prezentatorul rubricii meteo si Andreea Liptak si Mihai Dedu, de la stirile diminetii. ” 

INFOPLOIESTICITY :Playboy sau FHM ? Care a fost cea mai “hot” sedinta foto ?

Alexandra Derevici :

A.D : ” Nu pot sa fac diferenta, mi-au placut ambele sedinte foto, fiecare in stilul ei, dar am colaborat foarte bine cu ambele publicatii. “

INFOPLOIESTICITY :Este o “regula” ca la sport.ro sa fie numai fete frumoase ?

Alexandra Derevici :

” Nu, nu este o regula, dar intamplarea confirma ce ai spus. Am niste colege foarte frumoase. “

INFOPLOIESTICITY :Ce ar faceAlexandra Derevici  intr-o lume paralela ?

Alexandra Derevici :

 ” Cred ca as fi polistista. “

 INFOPLOIESTICITY :Cea mai frumoasa romanca ?

Alexandra Derevici :

 Am sa-ti spun cea mai ” tare” romanca…… Roxana Ciuhulescu, cu cele mai misto picioare.🙂 “

  INFOPLOIESTICITY :

Un mesaj pentru telespectatorii sport.ro si cititorii InfoPloiestiCity.

Alexandra Derevici :

” Sa fie moderati in tot ceea ce fac si evident, sa se uite la stirile sport.ro🙂 “

P.S:// Interviu acordat in EXCLUSIVITATE pentru un site din Prahova in data de 2 februarie 2011 si refacut,datorita faptului ca nu putea fi citit clar…

P.P.S:// Asadar nu ratati stirile sport.ro.

Leave a Reply

