În premieră pentru un site prahovean… Interviu cu una dintre cele mai sexy şi drăguţe femei din România…. Ancuţa Cârcu (sexy-politiciana ) se destanuie pentru cititorii InfoPloiestiCity .”Tirana, hotărâtă, ambiţioasă.



Viorica Ancuţa Cârcu s-a născut pe data de 9 februarie 1983 la Bistriţa Năsăud
A absolvit Universitatea Babeş-Bolyai – Cluj Napoca ( asistent medical generalist )
Născută în zodia Vărsător se declara o femeie inteligenţă .
Drăguţă,sexy şi zâmbitoare,Viorica este una dintre cele mai frumoase femei din România.
Într-un timp a “cochetat “cu politica fiind Preşedintele PRM Bistriţa Năsăud şi secretar executiv la nivel naţional .
Ancuţa are ca pasiuni : sportul, modă, şofatul, tenisul, pescuitul, dansul, politica, călătoriile, muzică, cititul.
* Excluzând scandalurile mondene şi viaţă să politică ( InfoPloiestiCity făcând rabat de la politică , o vom cunoaşte altfel pe Viorica Ancuţa Cârcu )

Deşi este mereu pe drumuri şi ocupată Ancuţa a primit cu zâmbetul pe buze şi la fel de naturală ca întotdeauna propunerea de a acordă un interviu (on-line ) site-ului InfoPloiestiCity ) un interviu în premieră absolută pentru un site din Prahova.
Un interviu fără limite şi obiectiv …

Cine este Viorica Ancuţa Cârcu ? Cu ce se ocupă ?
INFOPLOIESTICITY : 1. ANCUŢA VIORICA CÂRCU ÎN 3 CUVINTE…

ANCUŢA CÂRCU :
” Tirana, hotărâtă, ambiţioasă.

INFOPLOIESTICITY : 2. CEL MAI FRUMOS/PENBIL MOMENT DE PÂNĂ ACUM … ?

ANCUŢA CÂRCU :
” Cel mai frumos a fost când am făcut înconjurul Mănăstirilor. Moment penibil, atunci când o Românie întreagă s-a uitat la felul în care Vadim Tudor şi-a dat drumul la invective … nu mă aşteptăm, având în vedere că am chelutuit bani pt un partid mort.

INFOPLOIESTICITY :3. CE PASIUNI MAI ARE ANCUŢA VIORICA CÂRCU ?

ANCUŢA CÂRCU :
Gătitul, cititul, sporturi de apă, patinajul, skiat-ul, călătoriile, şofatul…

INFOPLOIESTICITY :4. CEL MAI EMOŢIONANT MOMENT DIN VIAŢă ?

ANCUŢA CÂRCU :
Am fost legată la ochi şi trebuia să pipaiesc ceva, mare. Maşină mea, prima pe care am primit-o cadou dar şi atunci când am vizitat 9 state în America.

INFOPLOIESTICITY :  CE SUPERSTIŢII AI ?

ANCUŢA CÂRCU :
Nici una, ce e, trebuie să văd, altfel nu cred. Nu trăiesc pt că, pisica neagră mă priveşte de la colţ…

INFOPLOIESTICITY : DE CE AI ALES ÎNTR-UN MOMENT POLITICĂ ?

ANCUŢA CÂRCU :
Sincer, eram la o masă şi se discuta că nu există om care să-i facă concurenţă lui Ioan Oltean, şi eu am zis, vreau eu… şi uite aşa am ajuns şi la Becali, sau mai bine zis Becali la mine. Am ajuns în PRM, la Vadim şi alţii la fel de ” spurcaţi” la vorba.
.
INFOPLOIESTICITY : 7. CE FACI ÎN TIMPUL LIBER?

ANCUŢA CÂRCU :
Acum sunt peste mari şi ţări, mai am un pic şi cârmuiesc corabia lui Noe.

INFOPLOIESTICITY : 8. CE AI FACE DACĂ MÂINE AR FI SFÂRŞITUL LUMII ?

ANCUŢA CÂRCU :
Ce am face cu toţii … cred ?! Ne-am ierta între noi şi am renunţă la orgolii, pentru ultimele 5 minute ne-am privii fiecare grădina, crucea…

INFOPLOIESTICITY :9. PRESĂ CENTRALĂ TE CATALOGHEAZĂ ÎNGER ŞI DEMON . AŞA ESTE ?

ANCUŢA CÂRCU :
Înger că am tăcut atunci când toţi se aşteptau să muşc şi demon că încă nu pot închide uşa. Am candidat pt că lucrurile să fie mai bune … am fost o lumânare ce a făcut pentru timp scurt ce nu putea să facă soarele.

INFOPLOIESTICITY :  CE DETEŞTI CEL MAI MULT LA OAMENI ?

ANCUŢA CÂRCU :
Falsitatea care a ajuns la scară mare. Nesimţirea şi mizerabilitatea umană. Că să nu mai continui, exact ceea ce şi dvs. aţi detestă şi am dorii să îndreptăm dacă alţii s-ar lasă ajutaţi.

INFOPLOIESTICITY : CARE A FOST CEA MAI FUNNY EXPERIENŢă DIN VIAŢă TA ?

ANCUŢA CÂRCU :
Când m-am căsătorit cu Jean Paler la Biserica. Preotul credea că noi ne căsătorim cu adevărat, a fost ceva ce a uimit şi regizorii dar şi cameramanii şi publicul, pe vremea aceea publicul lui Jean Paler. Acum la vre-o căsătorie aş avea publicul meu (…rad ).

INFOPLOIESTICITY : CE SPORT EXTREM AI PRACTICĂ ?

ANCUŢA CÂRCU :
Acrobaţii pe bicicletă pe teren dur. Ciclismul montan.

INFOPLOIESTICITY : CE AI FACE ÎNTR-O LUME PARALELĂ ?

ANCUŢA CÂRCU :
Eu cred că: aceste trăiri nu se dicuta. De regulă de aceste trariri deosebite au parte persoanele simple, curate şi non-profit,dacă încerci să înţelegi sau să profiţi în orice mod acestea pot dispărea, deci bucuraţi-va în voi până când va sosi vremea de a afla  adevărul.

INFOPLOIESTICITY : Ultimul film văzut, ultima carte citită…

ANCUŢA CÂRCU :
Killing Me Softly 2002. Cartea, Inteligenţă Materiei a lui Dulcan.

INFOPLOIESTICITY :  DEŢII UN SECRET AL NATURALEŢII TALE ?

ANCUŢA CÂRCU :
Va trimit o poză cu mama mea la cei 56 de ani, apropos mâine e ziua ei. La mulţi ani, mama natură. Sărut-mâna mama!

INFOPLOIESTICITY :  CE AI SCHIMBĂ LA ŢINE ?

ANCUŢA CÂRCU :
Cel mai mult, bunătatea şi sufletul meu … prea sufletistă. Dacă aş putea să mă renasc să fiu mai egoistă mai rea … Parcă îi văd pe alţii răi şi văd că le merge bine, sau lasă impresia asta…

INFOPLOIESTICITY : CE PORECLA AI AVUT ÎN COPILĂRIE ?

ANCUŢA CÂRCU :
Nu am avut nici o porecla, e mama şi tată lângă mine şi i-am întrebat. Mama, tată, am avut vre-o porecla, au răspuns NU.

INFOPLOIESTICITY : ACORDĂ-ŢI O NOTĂ DE LA 1 LA 10…

ANCUŢA CÂRCU :
Aleg numărul sacru 7, membrii familiei mele. Greu mă evaluez, nu am făcut-o niciodată, fă-o tu.

INFOPLOIESTICITY : PUNE-ŢI O SINGURĂ ÎNTREBARE.

ANCUŢA CÂRCU :
De ce lumea asta va fi distrusă de cei care doar văd răul şi nu intervin?

INFOPLOIESTICITY : UN MESAJ PENTRU PRIETENII ,CITITORII NOŞTRI ŞI PRAHOVENI .

ANCUŢA CÂRCU :
” Să creadă în visele lor, doar atunci când nu mai avem vise, doar atunci suntem săraci.
Pt cititori: în ziua de azi, suntem înecaţi în ştiri, bune şi rele, mai ales rele. Ţintă infoploiesticity nu cred că vrea să concureze cu agenţiile de presă mari, ci să interpreteze ştirile, astfel încât oricine nu cunoaşte subiectul, deci nu are încă o opinie, poate să îşi formeze una.
Salut prahovenii şi îi îndemn către 2 destinaţii:
1. Adevăr .
2. Împreună cu mine!

Leave a Reply

