EXCLUSIV ( on-line ) PENTRU INFOPLOIESTICITY. FLASH-INTERVIU CRISTINA GHEORGHE. Singurul trainer ( din Prahova si Romania ) de kangoo jumps care preda in Canada . ” – Sunt o persoana caruia ii place linistea, prefer sa ma relaxez si sa visez la tot ceea ce mi-as dori sa mi se intample.


Cristina Gheorghe a acordat în urmă cu 2 ani un INTERVIU EXCLUSIV pentru INFOPLOIESTICITY.

Tânăra ,drăguţă ,spontană,modestă şi mereu cu zâmbetul pe buze , singurul trainer ploieştean şi român de aerobic –  kangoo jumps care preda în Canada a fost impresionată şi surprinsă la solicitarea noastră de a ne acordă un flash interviu.

Aşa cum ne-a obişnuit “Cris” aşa cum îi spun prietenii a găsit câteva minute să răspundă la câteva întrebări,bine-nţeles neuitandu-şi prietenii ,printre care şi cei de la Fitness Nico , de care îi este dor şi prin intermediul nostru ÎI SALUTĂ ŞI ÎI PUPĂ .

Cine este Cristina Gheorghe ?

S-a născut pe 8 martie 1987 la  Ploieşti şi este căsătorită.

Cristina urăşte să fie obligată să facă ceva ce nu-i place şi nu agreează persoanele fără simţul umorului sau cele care îi strică ziua.

Pasiunile ei sunt:….sportul ( să facă cât mai mult sport),apoi să se uite la vreun film ,să navigheze pe internet şi să se plimbe în aer liber.

Primul atestat în aerobic în septembrie 2009 ( la Başcov,jud.Argeş).

Cristina se declara o ” fire sensibilă ,romantică,pretenţioasă ( la alegerea prietenilor).”

Cristina Gheorghe  a fost gimnastă de performanţă la clubul sportiv Petrolul Ploieşti timp de 8 ani.

După 4 ani de “repaus” s-a gândit să se “întoarcă la sport” ceea ce a determinat-o să devină instructor voluntar la una dintre cele mai cunoscute săli de fitness din Ploieşti ( N.r. WELLNESS CLUB NICO – FITNESS NICO ) ,apoi a urmat să se angajeze că antrenor fitness…

A ajuns să predea Kangoo Jumps printr-o circumstanţă fericită,în septembrie 2009,Nicoleta Mocanu ( manager general Wellness Club Nico ) fiindu-i elevă.

De atunci între cele două s-a legat o prietenie adevărată ( n.a. cele două fiind născute în aceeaşi luna,dar în ani diferiţi )…şi aşa Cristina Gheorghe a devenit trainner kangoo jumps la Wellness Club Nico Ploieşti şi unul dintre cei mai buni instructor de fitness-aerobic din Prahova .

Pentru a deveni instructor internaţional,a urmat cursuri în localitatea  Başcov( Argeş), în Bucureşti şi în Ungaria. Ambiţioasă Cristina , a luat examenul cu brio, şi a devenit  şi component al echipei României de kangoo jumps.

“Când am intrat prima dată în sala, nu ştiam nimic. Dar am dat drumul la muzică şi mi-am lăsat corpul să se mişte în ritm. Nimeni nu şi-a dat seama că nu ştiam, de fapt, mişcările” îşi aminteşte ( pentruziarul Adevarul  editia de Ploiesti ) Cristina.

Tânăra şi drăguţă instructoare a urmat specializări   internaţionale în Italia şi a fost printre primii instructor care au adus spinning-ul în Ploieşti, un tip complicat de antrenament cu bicicletele, dar şi fitbox, exerciţii derivate din boxul băieţilor.

Cristina Gheorghe poate fi caracterizată  în 4 cuvinte: ” ambiţioasă,drăguţă,dinamică  şi sociabilă “

Personal , am avut deosebită plăcere să o “descopăr” predând o ora de kangoo jumps la sala de fitness Wellness Club Nico , ora acesteia făcând parte din Campania naţională  ” Kangoo Jumps salvează vieţi”.

După aceea ora am reuşit să facem cunoştinţă şi ideea unui interviu (primul )  a venit ad-hoc deoarece Cristina este una dintre cele mai bune antrenoare de kangoo jumps ( din România) şi o fire sociabilă şi modestă.

Chiar daca Cristina a plecat de 2 ani din tara ,aceasta  nu a uitat de prieteni si Romania .

Mai multe aici : https://prahovazidezi.wordpress.com/2012/03/14/exclusiv-infoploiesticity-cristina-gheorghe-una-dintre-cele-mai-bune-antrenoare-de-fitness-kangoo-jumps-din-prahova-se-destăinuie-2/

Flash Interviul…

INFOPLOIESTICITY : Bună.Ce mai face Cristina Gheorghe ? 

CRISTINA GHEORGHE :

“ Sunt foarte bine…Mulţumesc.”

INFOPLOIESTICITY : De peste 2 ani în Canada.Cum te-ai acomodat şi cum te privesc canadienii ? 

CRISTINA GHEORGHE :

“ Mi-a fost foarte greu la început, dar cu ajutorul lui Dumnezeu am reuşit într-un final să mă acomodez şi să încep să iubesc această ţară. Mi-am făcut foarte mulţi prieteni, de toate naţionalităţile. Pot spune despre canadieni că sunt “diferiţi”, simt că sunt într-o altă lume.”

INFOPLOIESTICITY : Care este una dintre cele mai frumoase amintiri din carieră ta de instructor?

CRISTINA GHEORGHE :

 “Toate amintirile au partea lor frumoasă, mi-ar fi foarte greu să spun care e cea mai frumoasă.

INFOPLOIESTICITY : Eşti trainer de kangoo jumps …Cum a fost primit k.j. în Canada ?

CRISTINA GHEORGHE :

 “  Kangoo Jumps a apărut  în Canada acum  3 ani. Oamenii de aici sunt foarte deschişi la tot ceea ce este nou, dar spre surprinderea mea nu au curajul să încerce Kangoo Jumps .

INFOPLOIESTICITY : Zi-ne o experienţă funny de la o ora a ta ( o clasa ) .

CRISTINA GHEORGHE :

 “Ohh, îmi este ruşine să povestesc… lol. În prima mea clasa de KJ în Canada am vorbit numai prin semne pentru că nu ştiam limba engleză foarte bine, şi îmi era extrem de ruşine.  Cred că a fost cea mai funny clasa din carieră mea. “

 INFOPLOIESTICITY :  Eşti o persoană activă şi mereu zâmbitoare, care este secretul optimismului tău?

CRISTINA GHEORGHE :

“ Niciodată să nu îţi faci griji pentru ziua de mâine. “

INFOPLOIESTICITY :  Marea sau muntele? –

CRISTINA GHEORGHE :

“ Marea, bine- nţeles.

INFOPLOIESTICITY :   Ultima carte citită/ultimul film văzut…

CRISTINA GHEORGHE :

“  Ultima carte : Patimă roşie – Mihail Sorbul (long time ago) . Ultimul film : Transformers 

INFOPLOIESTICITY :  Ce muzică asculţi la drum lung?

CRISTINA GHEORGHE :

 “ Depinde de starea pe care o am în acel moment, îmi plac toate genurile de muzică.

INFOPLOIESTICITY :   Ce sport extrem ai practică?

CRISTINA GHEORGHE :

“  Am făcut bungee jumping, dar mi-aş dori din suflet să sar cu paraşuta. 🙂 “

INFOPLOIESTICITY : Când ai avut ultima dată emoţii?

CRISTINA GHEORGHE :

 “ Emoţii am la fiecare început de zi. “

INFOPLOIESTICITY : Te consideri o persoană norocoasă?     

CRISTINA GHEORGHE :

“ Sunt foarte norocoasă … pentru că mă iubeşte Dumnezeu.

INFOPLOIESTICITY :  Pune-ţi o singură întrebare…

CRISTINA GHEORGHE :

“ Să-mi pun eu singură o întrebare? .. hmm … Dacă nu aş fi instructor, oare care ar fi fost meseria mea în toţi anii precedenţi??? “

INFOPLOIESTICITY :  Cel mai exotic loc unde ai susţine o demonstraţie de kangoo jumps ?

CRISTINA GHEORGHE :

“ Pe Insula Bora-Bora.

INFOPLOIESTICITY :   De ce k.j. ?

CRISTINA GHEORGHE :

 “ Pentru că am întâlnit o persoană deosebită care mi-a dat ocazia să cunosc acest sport şi pentru că m-am îndrăgostit pe loc de el. “

INFOPLOIESTICITY :Unde te vezi peste 30 de ani ?

CRISTINA GHEORGHE :

 “ Tot în Canada, dacă nu se va schimbă nimic în România din punct de vedere politic. “

INFOPLOIESTICITY :Ce faci în timpul liber ?

CRISTINA GHEORGHE :

“ Sunt o persoană căruia îi place liniştea, prefer să mă relaxez şi să visez la tot ceea ce mi-aş dori să mi se întâmple. “

Un mesaj pentru cititorii noştri şi prahoveni …

CRISTINA GHEORGHE :

 “ Va mulţumesc pentru cele 5 minute acordate să citiţi acest articol. O zi bună!

N.R. ÎI MULŢUMIM CRISTINEI PENTRU TIMPUL  ACORDAT ŞI ÎI URĂM MULT SUCCESS ÎN CONTINUARE !

 

Leave a Reply

