Premiera pentru un site din Prahova… INTERVIU ( on-line ) KAMELIA . KAMELIA : ” Veselă, ambiţioasa şi organizată.”


KAMELIA (Adina Camelia Hora) a fost “adoptată ” imediat de iubitorii de muzică prahoveni, având în judeţ foarte mulţi fani de toate varstele. Cand spui Kamelia, spui ” Prima oară “, ” Change “, ” VIP” , ” Dreamin ‘ “, ” Ai apărut ” , ” Vara rece ” sau ” Piesa mea preferată ” iar de cateva zile artista a lansat o piesa noua in colaborare cu baietii de la Voxlight : Never Let U Go. Single-ul îl puteţi asculta aici: https://www.youtube.com/watch?v=MoxjR71zKhY

Deşi peste aproximativ două luni, va împlini 28 de ani, tânăra artistă se poate lăuda cu multe realizări pe plan artistic.

EXCLUSIV PENTRU INFOPLOIESTICITY, INTERVIU KAMELIA HORA!

INFOPLOIESTICITY: Kamelia Hora  în 3 cuvinte…

KAMELIA :
” Veselă, ambiţioasa şi organizată.”

INFOPLOIESTICITY: Cântecul şi dânsul… ce alte aptitudini mai are Kamelia Hora?

KAMELIA :
” Multe. Una din ele este accesorizatul hainelor. Îmi place să le transform, să le fac unice şi de aceea coş pe ele perle, ţinte sau tot felul de nebunii.”

INFOPLOIESTICITY: “E prima oară… când mă simt atât de fain “. Când te-ai simţit prima oară fain în cariera ta?

KAMELIA  :
” Cred că a fost în momentul în care am înregistrat pentru prima oară într-un studio, la 14 ani.”

INFOPLOIESTICITY: Cel mai funny/penibil moment de pe scenă?

KAMELIA  :
” Momente penibile încă nu au existat, din fericire, iar funny a fost la un moment dat când am uitat versurile unei melodii, un cover şi i-am rugat pe ei să mă ajute. “

INFOPLOIESTICITY: Ce înseamnă pentru tine muzica şi când te-ai îndrăgostit de ea?

KAMELIA :
” De muzică m-am îndrăgostit când eram mică Tatăl meu cânta la chitară şi cu vocea şi îmi plăcea mult să îl ascult iar când am început să cresc nu există să se audă o melodie la televizor sau radio şi eu să nu cânt peste. Un moment decisiv a fost atunci când muzica s-a transformat dintr-un hobby în ceva serios (la 14 ani) iar acum, la aproape 28 de ani, pot spune că muzica este viaţa mea.”

INFOPLOIESTICITY: Cel mai emoţionant moment de până acum?

KAMELIA  : 
” Nu există unul anume dar e foarte emoţionant atunci când sute sau mii de oameni cântă alături de tine, când ştiu toate versurile pieselor tale. De asemenea, e fain când vedem în ochii mirilor bucuria faptului că suntem alături de ei şi cântăm piesele pe care ei s-au îndrăgostit (Prima oară, Vara rece, Piesa mea preferată) “

INFOPLOIESTICITY: Ce supersitii ai?

KAMELIA : 
” Nu am superstiţii. “

INFOPLOIESTICITY: Cat timp dedici zilnic muzicii şi repeţiţilor?

KAMELIA  :
” Repet în fiecare zi cam 2 ore iar în studio stau restul de ore .

Eu şi fratele meu, George Horă, locuim împreună iar studioul este acasă la noi deci muzica face parte din viaţa noastră 24 h din 24. “

INFOPLOIESTICITY: Ce ai face dacă mâine ar fi Sfârşitul Lumii?

KAMELIA  :
” Aş sta împreună cu cei dragi. “

INFOPLOIESTICITY: Cel mai exotic loc din lume unde ai vrea să ai un recital?

KAMELIA :
” Plaja Copacabana din Rio de Janeiro “

INFOPLOIESTICITY: Ce deteşti cel mai mult la oameni?

KAMELIA  :
” Minciuna “

INFOPLOIESTICITY: Ce faci în timpul liber?

KAMELIA  :
” Merg la sală, mă plimb cu rolele şi cu bicicletă, ies cu prietenii în oraş şi mă uit la multe seriale. “

INFOPLOIESTICITY: Cu ce artist internaţional ai vrea să faci un featuring…?

KAMELIA  :
” Rihanna “

INFOPLOIESTICITY: Ultimul film văzut, ultima carte citită?

KAMELIA  :
” About last night respectiv Puterea magică a gândului “

INFOPLOIESTICITY: Acorda-ţi o notă pe o scara  de la 1 la 10.

KAMELIA :
” 9,5. “

INFOPLOIESTICITY: Deţii un secret al zâmbetului tău sau este ceva natural?

KAMELIA :
” Totul e natural “.

INFOPLOIESTICITY: Ce ne pregăteşti în vara asta?

KAMELIA :
” Doar ce am lansat, de câteva zile, o piesă şi un videoclip în colaborare cu băieţii de la Voxlight: Never leţ U Go iar pentru toamnă lucrez la o altă colaborare faină, cu Bitza “

INFOPLOIESTICITY: Ce ai lua cu tine pe o insulă pustie?

KAMELIA  :
” Un MP3 player cu baterie solară “

INFOPLOIESTICITY: Un mesaj pentru fanii tăi prahoveni şi cititorii noştri.

KAMELIA :
” Vă pup pe toţi şi vă aştept pe pagina mea oficială .

https://www.facebook.com/KameliaOfficial

N.R. ÎI MULŢUMIM KAMELIEI PENTRU TIMPUL ACORDAT ACESTUI INTERVIU ŞI RĂMÂNEŢI PE INFOPLOIESTICITY PENTRU A VEDEA NOUTĂŢILE DISCOGRAFICE ALE KAMELIEI HORA.

 

Leave a Reply

