INTERVIU CU ANA MARIA RAPORTARU (campioana nationala la atletism (cros ) – juniori .


Raportaru Ana Maria, s-a născut pe data de 24 ianuarie 1999 şi este elevă în clasa a 9 a la Liceul “Anghel Saligny ” Ploieşti.

Pasiunile tinerei sportive sunt: să practice diferite sporturi: atletism, handbal, fotbal dar şi pictura respectiv desenul.
A început să practice sportul încă din primele zile de când a fpst elevă, era prima pe clasă şi avea mereu rezultate bune la sport.
Dar… performanţa a venit în anul 2010, atunci când Ana Maria a fost descoperită de Ion Marian (multiplu campion la atletism – cros la categoria veterani).
În 2010, Ana Maria Raportaru a câştigat şi primul ei concurs (locul 1), organizat de către Ion Marian în comună prahoveană Cosminele.
Apoi a urmat participarea la mai multe concursuri de atletism la Ploieşti, Bucureşti şi Braşov.
Prima clasare la un concurs naţional a fost locul 10 la maratonul de 5000 metri de la Bucureşti, apoi la maratonul de la Braşov (tot pe 5000 metri/alergare) a luat locul 1 .
Iar la Ploieşti a câştigat câte un loc în fiecare etapă de alergare, la final clasându-se pe locul 2.

“Sunt o fire puternică, îmi place să-mi depăşesc limitele, să dau tot ce pot din mine mai ales pe ultima sută de metrii.
Sunt o persoană competitivă dar şi emotivă.
Atunci când alerg şi simt că nu mai pot încerc să-mi găsesc “puterea interioară ” şi să spun că ” pot… pot mai mult “, a declarat cu emoţie tânără sportivă.

Propunerea noastră pentru a acorda un interviu site-ului InfoPloiestiCity a fost primită cu entuziasm şi emoţie de către Ana Maria Raportaru răspunzând în cel mai natural mod posibil la câteva întrebări…

Aşadar să o cunoaştem pe ANA MARIA RAPORTARU.

INFOPLOIESTICITY:Ana Maria Raportaru în 3 cuvinte…

ANA MARIA RAPORTARU

” Sunt o fire competitivă, optimistă şi curajoasă “

INFOPLOIESTICITY: Cel mai bun atlet român al tututuror timpurilor este…?

ANA MARIA RAPORTARU:

“Gabriela Szabo “.

INFOPLOIESTICITY: Ana Maria Raportaru dincolo de competiţii şi antrenamente.

ANA MARIA RAPORTARU:

” În afară competiţiilor şi a antrenamentelor, îmi petrec timpul alături de cei dragi, fac excursii şi plimbări de orice fel “.

INFOPLOIESTICITY: Ce ai face dacă mâine ar fi Sfârşitul Lumii?

ANA MARIA RAPORTARU:

“… Le-aş spune celor dragi cât de mult îi iubesc “.

INFOPLOIESTICITY: Cele mai frumoase experienţe/amintiri din competiţii?

ANA MARIA RAPORTARU:

” Cele mai frumoase amintiri şi experienţe au avut legătura cu sportul, au fost deplasările făcute cu domnul antrenor Ion Marian, la Bucureşti şi Braşov, unde am reuşit să mă fac remarcată la fiecare dintre competiţiile avute acolo.
La Braşov am câştigat locul 10, venind în primii 60 dintr-o 1000 de concurenţi.”

INFOPLOIESTICITY: Ce îşi doreşte un campion?

ANA MARIA RAPORTARU:

” Pe viitor îmi doresc să câştig multe alte concursuri şi experienţe pe baza cărora să mă fac remarcată “

INFOPLOIESTICITY: Ce deteşti cel mai mult la oameni?

ANA MARIA RAPORTARU:

” Cel mai mult egoismul, laşitatea şi lipsa încrederii în sine… După părerea mea aceste trei lucruri sunt defecte mari la un sportiv “

INFOPLOIESTICITY: Ultima carte citită, ultimul film văzut…

ANA MARIA RAPORTARU:

” ultima carte citită – Moromeţii (volumul 1)
Ultimul film văzut – Vrei să te măriţi cu mine?”

INFOPLOIESTICITY: Un vis neîmplinit.

ANA MARIA RAPORTARU:

” Îmi doresc ca pe viitor să practic mai multe sporturi printre care înot şi baschet, acesta ar fi un vis neamplinit încă “.

INFOPLOIESTICITY: Ce face Ana Maria Raportaru în timpul liber?

ANA MARIA RAPORTARU:

” În timpul liber mă plimb pe jos sau cu bicicleta sau îmi ajut familia la diverse treburi gospodăreşti “.

INFOPLOIESTICITY: Care este visul tău în sportul pe care îl practici, ce îţi doreşti cel mai mult să împlineşti?

ANA MARIA RAPORTARU:

Visul meu este să ajung cât mai sus şi să reprezint România la campionatele internaţionale “.

INFOPLOIESTICITY: Sportiva ta preferată este…?

ANA MARIA RAPORTARU:

” Gabi Szabo ” 

INFOPLOIESTICITY: Care este programul tau zilnic ?

ANA MARIA RAPORTARU:

” Programul meu al unei zile de antrenament… Încep cu exerciţii fizice şi o uşoară alergare pe o distanţă de 3-4 kilometrii, apoi încep antrenamentul propiu zis un rulaj sau sprinturi şi mixte…”

INFOPLOIESTICITY: Ce i-ai sfătui pe tinerii atleţi care se pregătesc, la rândul lor, pentru a cuceri medalii în competiţiile naţionale şi internaţionale?

” Pe tineri şi cei care acum încep să practice atletismul şi vor să aibe rezultate îi sfătuiesc să nu se dea “bătuţi ” orice ar fi, să fie cât mai optimişti şi
 silitori, pentru că fără
Munca devotament total şi pasiune nu poţi ajunge acolo unde îţi propui.”

INFOPLOIESTICITY: Ce ai visat când erai mică?

ANA MARIA RAPORTARU:

” Când eram mică îmi doream să ajung poliţista sau doctoriţă, dar cu timpul când mi-am descoperit adevăratele talente, am dorit să ajung o foarte bună sportivă sau
Pictoriţa deorece şi pictură este pasiunea mea “.

INFOPLOIESTICITY:

Un mesaj pentru cititorii noştri, prahoveni şi cei care doresc să facă sport.

ANA MARIA RAPORTARU:

” Un mesaj pentru cititori şi prahoveni dar şi pentru cei care doresc să înceapă o carieră în lumea sportului…
Pentru a ajunge cunoscuţi şi foarte buni în ceea ce fac trebuie să facă totul cu pasiune, voinţa multă, optimism şi multă muncă, deoarece fără toate acestea nu se poate ,
Precum şi vorba aceea din popor ” Dumnezeu îţi dă, dar nu-ţi bagă şi-n traistă “, eu o interpretez astfel: talentul oferit de Dumnezeu trebuie preţuit şi ca să faci ceea ce ţi-ai propus trebuie să depui mult efort şi multă muncă.
Vă pup cu drag şi vă aştept pe la Sala Sporturilor “Olimpia” pentru un mic antrenament.
Şi faceţi sport pentru a vă menţine în formă “.

 

Leave a Reply

