EXCLUSIV. Interviu Catalina Bercaru ( trupa Happy Dance ) , tanara care danseaza de la 6 ani. “„ Anul 2014 se pare ca este un an foarte plin pentru mine pentru ca dansez in mai multe locuri : la trupa Happy Dance si trupa Cina Music pe partea de dansuri moderne/pentru evenimente…


Catalina – Maria Bercaru s-a nascut pe 24 octombrie 1991

Pe langa pasiunea de a dansa , Catalinei imi mai plac calculatoarele, gimnastica ( a facut 10 ani de gimnastica, insa am renuntat pentru dans),   sa calatoreasca (fiind in cateva tari straine – tot dansand – cum ar fi: Belgia, Olanda, Cehia, Polonia, Austria, Ungaria, Rep. Moldova, Turcia, Grecia si cea mai importanta Africa de Sud)

Catalina Bercaru a terminat Facultatea de Comert din cadrul ASE Bucuresti si in prezent este la master la Administrarea Afacerilor in Turism  ( tot in cadrul ASE Bucuresti ) .

 In ceea ce priveste dansul, a  terminat un curs de dansuri populare la Scoala Populara de Arta .

A inceput sa dansez la  Ansamblul folcloric  „ Ciuleandra „  de la varsta de  11 ani  , desi inainte mai facuse dans modern  la Palatul Copiilor (insa nu de performanta) inca de la varsta de 5-6 ani.

Apoi a  dansat la Ansamblul Folcloric „ Chindia „ , in anul 2013 a inceput  sa dansez la ansamblul „ Doina Prahovei.”

 In acelasi timp a inceput si colaborarea cu Zizik ( n.r. Alexandra Negulescu ) si  trupa Happy Dance.

„ Anul 2014 se pare ca este un an foarte plin pentru mine pentru ca dansez in mai multe locuri  : la trupa Happy Dance si trupa Cina Music pe partea de dansuri moderne/pentru evenimente si la ansamblul Doina Prahovei respectiv  restaurantul Vatra (Bucuresti) pe partea de dansuri populare.”

Desi e foarte ocupata ,neavand timp din cauza repetitilor,job-ului si a facultatii,Catalina a fost foarte incantata atunci cand i-am solicitat (in EXCLUSIVITATE ) un interviu on-line .

Cu aceeasi modestie si naturalete ,Catalina a raspuns la fiecare intrebare .

Ce a urmat ?

INFOPLOIESTICITY : CATALINA BERCARU IN 3 CUVINTE…

CATALINA BERCARU :

Simpla, vesela si rabdatoare . “

INFOPLOIESTICITY : CEL MAI FRUMOS/PENBIL MOMENT DE PANA ACUM …  ?

CATALINA BERCARU :

Cel mai frumos moment este clar primul meu spectacol. Iar cel mai penibil.. eram la prima intalnire cu prietenul meu si era iarna.. prima impresie pe care o faceam.. a fost cea mai penibila impresie ) am alunecat pe gheata si am picat, m-a gasit pe jos direct.

INFOPLOIESTICITY : CE PASIUNI MAI ARE CATALINA BERCARU ?

CATALINA BERCARU :

Imi place sa ma plimb, imi plac calculatoarele si telefoanele, imi place gimnastica foarte mult, imi place pianul si ascult muzica non-stop😀

INFOPLOIESTICITY : CEL MAI EMOTIONANT MOMENT DIN VIATA ?

CATALINA BERCARU :

Cand s-a nascut sora mea cea mai mica si a venit acasa. Tremuram toata pentru ca era foarte mica si mi-a fost frica sa pun mana pe ea.

INFOPLOIESTICITY : CE SUPERSTITII AI ?

CATALINA BERCARU :

Pisica neagra!! J)) fac 3 pasi inapoi aproape mereu cand vad vreo pisica neagra ca imi taie calea.

INFOPLOIESTICITY : CAT TIMP DEDICI ZILNIC DANSULUI SI REPETITIILOR ?

CATALINA BERCARU :

Eu as dedica tot timpul, insa nu-l am. De aceea dedic aproximativ 1-2 h zilnic, desi sunt zile in care ajung la 4-5 h.

INFOPLOIESTICITY : CE FACI IN TIMPUL LIBER?

CATALINA BERCARU :

Prieten, prieteni, plimbari, muzica, calculator, dans😀

INFOPLOIESTICITY : DACA MAINE AR FI SFARSITUL LUMII CE AI FACE ?

CATALINA BERCARU :

Probabil m-ar prinde la vreun eveniment ceva, dansand ) si nu exagerez.

INFOPLOIESTICITY : CEL MAI EXOTIC LOC UNDE AI VREA SA DANSEZI ?

CATALINA BERCARU :

Dubai😀

INFOPLOIESTICITY : CE DETESTI CEL MAI MULT LA OAMENI ?

CATALINA BERCARU :

Faptul ca nu apreciaza munca altuia si ca rad de ea. De exemplu, atunci cand faceam doar dansuri populare mi se intampla foarte des ca multe persoane sa rada de faptul ca fac dansuri populare.

INFOPLOIESTICITY : CARE A FOST  CEA MAI FUNNY EXPERIENTA DIN VIATA TA ?

CATALINA BERCARU :

Cel mai funny.. cred ca unul dintre spectacolele mai recente.. pur si simplu am incurcat dansul cu totii si nu mai stiam ce sa facem. Eram la restaurantul din Bucuresti unde dansez zilnic. Si am inventat pe loc dansul pentru ca nu mai stia niciunul dintre noi ce urmeaza

INFOPLOIESTICITY : CU CE ARTIST ROMAN/INTERNATIONAL AI VREA SA COLABOREZI ?

CATALINA BERCARU :

Nu stiu daca e vreun artist cu care nu as vrea sa colaborez J)) ce sa zic de colaborat.. cu toti! )

INFOPLOIESTICITY : Ultimul film vazut,ultima carte citita…

CATALINA BERCARU :

Carte – Il nome della rosa (Numele trandafirului). Iar film – Blended

INFOPLOIESTICITY : DETII  UN SECRET AL NATURALETII TALE ?

CATALINA BERCARU :

Da, sunt naturala😀

INFOPLOIESTICITY : CE AI SCHIMBA LA TINE ?

CATALINA BERCARU :

Faptul ca sunt timida pana ajung sa cunosc o persoana si faptul ca am incredere in tot ce imi spun toti. Sunt un pic prea increzatoare in bunatatea oamenilor.

INFOPLOIESTICITY : CE PORECLA AI AVUT IN COPILARIE ?

CATALINA BERCARU :

N-am avut o porecla, toti imi spuneau Catutza.

INFOPLOIESTICITY : ACORDA-TI O NOTA DE LA 1 LA 10…

CATALINA BERCARU :

8 . “

INFOPLOIESTICITY : PUNE-TI O SINGURA INTREBARE !

CATALINA BERCARU :

Maine oare ce fac?

INFOPLOIESTICITY : UN MESAJ PENTRU PRIETENII ,CITITORII NOSTRI SI PRAHOVENI .

CATALINA BERCARU :

Va pup si continuati sa faceti ce va place pentru a fi fericiti! :*

Leave a Reply

