Irina Florea… un alt nume din noul val al artistilor prahoveni. EXCLUSIV ! Interviu cu tanara Irina Florea


Irina Florea s-a nascut la data de 24 noiembrie 1996, este eleva in clasa a-12-a si din 2003 pana in prezent a studiat la Liceul de Artă “Carmen Sylva” Ploiești (specializare :vioara )
Pasiunile sale sunt : vioară, pian, chitară, muzică în general; actorie.
Irina are la activ mai multe premii :
Premii: Medalia Concursului Euroscola ( 10 aprilie 2014 ) împreună cu echipa ” The Sound Of Vote “.
Premiul II împreună cu “Anche Musica”, corala Casei de Cultură “I.L.Caragiale” Ploiești, la Festivalul de Muzică Corală Religioasă din Namestovo, Slovacia – 16-18 mai 2014
Premiul de Popularitate împreună cu “Anche Musica”, la Festivalul de Muzică Corală din Baia Mare – septembrie 2013
Premiul I la Festivalul Concurs Național de Interpretare Pianistică “Iulia Hașdeu”, Câmpina, 13 mai 2012
Membră a echipei Euroscola a Liceului de Artă “Carmen Sylva” Ploiești, “The Sound of Vote”
Membră a coralei “Anche Musica” din cadrul Casei de Cultură “I.L.Caragiale” Ploiești

“Studiez vioara din clasa I, pianul încă de la grădiniță. Chitară am învățat singură, de vreun an și jumătate. Am făcut și teatru încă de când aveam 4 ani, la Palatul Copiilor din Ploiești. Îmi place să mă implic în multe proiecte, de orice fel (schimburi de experiență, voluntariat, strângeri de fonduri, proiecte ecologiste etc).”a declarat pentru InfoPloiestiCity,Irina Florea,in deschiderea interviului care va urma.

INFOPLOIESTICITY : Irina Florea in 3 cuvinte …

IRINA FLOREA :
„Complicată, visătoare, sociabilă.”

INFOPLOIESTICITY : Cel mai frumos/penibil moment de pe scena.”

IRINA FLOREA :
„Cel mai frumos moment de pe scenă a fost când am cântat pentru prima dată după vreo 10 ani muzică ușoară la un festival la București. Am avut atâtea emoții încât imediat ce am ieșit de pe scenă am plâns. Sentimentul pe care îl ai atunci când ești pe scenă, chiar dacă ești într-o orchestră, într-o formație camerală sau singură, și o sală întreagă se ridică și te aplaudă pentru cele 5, 10, 15 minute petrecute pe scenă, în spatele cărora sunt ore întregi de muncă…nu se poate explica în cuvinte. Pur și simplu uiți de tot ce te înconjoară, uiți de orele de muncă și de nervii pe care îi aveai la repetiții pentru că “nu iese”. E un sentiment unic. „

INFOPLOIESTICITY : De ce muzica clasica ?

IRINA FLOREA :
„Întâi o să-ți răspund de ce muzică. Asta am văzut acasă. Tatăl meu cântă la pian. Mi-a testat auzul și aveam ureche muzicală. Am vrut să învăț să cânt la pian, mi-a plăcut enorm sunetul pianului, așa că la grădiniță am început să iau câteva lecții. Am vrut în clasa I să intru în Liceul de Artă, specializare pian, dar cu câteva luni înainte de admitere le-am văzut la televizor pe fetele de la Amadeus și le-am spus părinților că vreau să învăț să cânt la vioară.
De ce muzică clasică? Asta e specializarea liceului, dar nu cânt numai muzică clasică. Chiar și în orchestra liceului cântăm muzică de film, la cor de curând am cântat rock simfonic (piese de Queen, acompaniate de orchestra Filarmonicii “Paul Constantinescu” Ploiești), de asemenea am făcut și muzică ușoară.

INFOPLOIESTICITY : Ce face Irina Florea in timpul liber?

IRINA FLOREA :
„Ce fac în timpul liber.. Am destul de puțin timp liber pe care îl ocup de obicei cu seriale (Dr. House), cărți, filme etc. „

INFOPLOIESTICITY : Presupunem ca esti pe o insula pustie,ce ai lua cu tine?

IRINA FLOREA :
„Cu siguranță aș lua câțiva prieteni cu mine, multă mâncare :)) … și un pian. Asta ca să ne distrăm, cum facem de obicei în pauze, la școală.😀 „

INFOPLOIESTICITY : Esti o fata draguta,modesta si ambitioasa.Ai vrut secret pentru toate acestea ?

IRINA FLOREA :
„”Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face”. Încerc să ajut cu ce pot, pe cine pot, îmi place să mă implic în proiecte de orice fel. Nu cred că e vreun secret. Pur și simplu fac ce-mi place, cât de des pot și mă bucur de orice lucru mărunt. „

INFOPLOIESTICITY : Ce ai face daca maine ar fi Sfarsitul Lumii ?

IRINA FLOREA :
„Cred că le-aș mulțumi tuturor celor care m-au ajutat la un moment dat, tuturor celor care mi-au fost alături, celor de la care am învățat multe.. Și aș petrece ziua de astăzi cu persoanele la care țin. „

INFOPLOIESTICITY : Ai face vreun sport extrem ?Care ?

IRINA FLOREA :
„Alpinism „

INFOPLOIESTICITY : Ultima carte citita/ultimul film vazut…

IRINA FLOREA :
„Ultima carte citită: “Fluturi” de Irina Binder.
Ultimul film văzut: The Internship „

INFOPLOIESTICITY : Ce porecla ai avut in copilarie ?

IRINA FLOREA :
„În clasele 5-8 mi s-a spus “Irina mică”, deoarece mai aveam o colegă în clasă pe care o chema tot Irina, dar era mai mare. Ni se spunea și “Irina 1” și “Irina 2”. :)) În liceul colegii de la corala “Anche Musica” a Casei de Cultură “I.L.Caragiale” Ploiești au început să-mi spună “Floricica”, de la numele meu de familie, Florea, și așa îmi spun de atunci toți prietenii mei și chiar și unii profesori. :)”

INFOPLOIESTICITY : Ce detesti cel mai mult la un om ?

IRINA FLOREA :
„Prefăcătoria. Dacă ai ceva de spus, spune-o în față, nu pe la spate. Cum era și un citat din cartea “Fluturi”: “Prefer adevărul care doare decât minciuna care vindecă”. ;)”

INFOPLOIESTICITY : Acorda-ti o nota de la 1 la 10 …

IRINA FLOREA :
„ 8 cred. Nu sunt perfectă, nici nu vreau să fiu, dar sunt destul de critică în ceea ce mă privește.😀 „

INFOPLOIESTICITY : Mc Donald’s ,KFC sau mancarea de acasa ?

IRINA FLOREA :
„Recunosc, mai mănânc și la Mc Donald’s sau KFC, dar ador mâncarea de acasă. Dacă ar fi să fac un top 3 ar fi mai întâi mâncarea de acasă, KFC, apoi Mc Donald’s.🙂 „

INFOPLOIESTICITY : Ce ai visat in copilarie ?

IRINA FLOREA :
„Probabil din cauză că urăsc șerpii aveam uneori coșmaruri cu șerpi, dar de cele mai multe ori alergam “oamenii răi” cu mașina prin tot orașul. :))

INFOPLOIESTICITY : Un mesaj pentru cititorii nostri si prahoveni .

IRINA FLOREA
„ Indiferent de vârstă să facă ce-și doresc tot timpul, fără regrete, fără ezitări.”

Multumim pentru timpul acordat domnisoarei Irina Florea si ii dorim mult succes in cariera .

Leave a Reply

