EXCLUSIV ! Atletul veteran ploiestean,Ion Marian s-a intors cu medalia de aur de la Campionatul National de sosea mars pe distanta de 10 km



Atletul veteran ploiestean,Ion Marian s-a intors cu medalia de aur de la Campionatul National de sosea mars pe distanta de 10 km-mars . de la Pitesti !
FELICITARI ! ION MARIAN.
Sportul prahovean primeste inca o medalie pentru judet,transformand Ploiestiul in capitala sportului romanesc .
Pe langa medaliile de la Campionatul European,mondial si balcanic se adauga si acest succes , cu aceasta ocazie asteptam compensatii din partea autoritatilor locale,care zilele acestea sunt foarte ocupate cu campaniile electorale,uitand ca la Ploiesti Shopping City este “luna sportului prahovean “.
Aceasta medalie a fost obtinuta cu sprijinul :Wellness Club Nico ,Coral Club Romania si Dentirad Hospital Ploiesti .
Intrebat de catre site-ul InfoPloiestiCity ,despre cursa Ion Marian a declarat ( in EXCLUSIVITATE ) urmatoarele :
” Traseul a fost foarte greu , cu pante si la coborare respectiv la urcare,fiind pe aleeile parcului ,un traseu pe care l-am contestat (si ) anul trecut si anul acesta,organizatorilor .Pe asfalt n-am avut aderenta din cauza formarii unui strat de mazga , format in urma ploilor.Mi-am propus si eram pregatit sa bat recordul national,dar din cauza acestui traseul care a lasat de dorit plus cetatenii cu caini care se plimbau pe aleeile parcului ,nu am putut sa faca aceasta performanta,dupa kilometrul 5 am calcat stramb pe coltul unei borduri ,iesite din asfalt,intr-o curba in panta si din acel moment au inceput crampele musculare si intindere la piciorul stang ,cu toate acestea am reusit sa ocup prima pozitie pe podium .
Urmatorul concurs va fi pe data de 8-9 iunie,la Bucuresti -Campionatul National ,in aer liber,pe pista ,unde voi participa in proba de 5 km. mars si sper ca pana atunci,timpul fiind foarte scurt ,sa-mi rezolv problemele medicale legate de intinderea musculara ,la proba de 5 km. mars vreau sa dobor recordul national datand din anul 2003 ,castigand o noua medalie de aur ,pe aceasta distanta,fiind un nou examen pentru mine in pregatirea Campionatului European de la Izmir-Turcia (august 2014 ) ” .

Leave a Reply

