VOTATI PERFORMANTA. VOTATI CORINA UNGUREANU PENTRU PARLAMENTUL EUROPEI .Luni,Corina Ungureanu a fost in Moldova .


Luni  ( 28.04.a.c. ) Corina Ungureanu si-a continuat traseul electoral.
Ploiesteanca  a strabatut cateva sute de kilometri prin nordul Moldovei.
In cursul diminetii de ieri, a plecat din Iasi si a prin Targu Frumos, Pascani, Falticeni, Suceava si Botosani.
Aseara campioana  s-a  intors din nou la Iasi.
” Am fost impresionata de frumusetea peisajului si de farmecul aparte al acestor locuri, pe care mi-am dorit sa le vizitez de multa vreme. M-au impresionat si oamenii de aici, la fel de frumosi ca si locurile in care traiesc. M-am simtit minunat printre ei si le multumesc pentru prietenia cu care m-au incurajat si pentru cuvintele frumoase pe care mi le-au adresat. Multumesc, Moldova! Multumesc, Bucovina! Mergem inainte!” a declarat Corina Ungureanu pe pagina sa de facebook .
Mai multe detalii si o galerie foto aici :

www.facebook.com/corina.ungureanugympage

In aceasta seara vom reveni cu alte detalii despre cum s-a desfasurat ziua de azi in Capitala Moldovei si unde va ajunge maine Cravana Electorala a Corinei Ungureanu .

Leave a Reply

