De Paste agentii de paza de la AFI Palace Ploiesti au chef de abuzuri . De Paşte,” Tiger Security” – istii şi-au umflat muşchii în Mall Afi, în faţa unei persoane cu handicap


Duminică, ora 17.00, lume puţină în Mall-ul aflat la ieşirea din Ploieşti spre Buzău, liniştea a fost “spartă “d ecatre agenţii firmei de pază, Tiger Security, care printr-un zel de putere şi uniformă au dat afară o persoană cu dizabilităţi.

Cum s-a întâmplat toată scenă?

“Mă aflam cu un prieten în Mall, urcam scările şi a venit un agent de pază la mine, m-a luat de mână şi mi-a zis că n-am voie în Mall şi să ies afară

. L-am întrebat de ce, el a răspuns că sunt beat (dar eu sunt bolnav), dar n-a înţeles că tremuratul meu, specific, este de o boală, nu de la băutură “.

Atunci i-am solicitat să cheme şeful de obiectiv. A venit şeful obiectivului, mi-a pus fiola şi rezultatul a fost unul negativ… a arătat că nu am consumat băuturii alcoolice “.

Ne-a declarat victima abuzului agenţilor de pază .

Pentru a fi mai în temă, victima suferă de sindromul Wilson, (acest sindrom se manifestă prin simptome neurologice sau psihiatrice), mai popular (tremurături ale mâinilor şi picioarelor, ale vocii şi ale capului…); de aceea “tiger securisty “-iştii au făcut un abuz în serviciu, neavând nici bun simţ, nici înţelegere, nici studii, ei făcându-şi propia lege în faţa unei persoane cu handicap.

Bine-nţeles dacă erau persoanele alea colorate şi brunete, femeile cu fustele până în pământ, în stare sau nu de ebrietate… nimeni nu mai avea curajul să-şi încordeze muşchii în faţa acestora.

Marian (victima) a depus plângere împotriva firmei de pază Tiger Security pentru agresiune şi va solicita daune materiale şi morale.

Până la această oră niciun reprezentat al firmei Tiger Security sau al Mall-ului AFI nu a fost de negăsit.

Normal când îţi faci legea mai mult cu muşchii, decât cu capul , te ascunzi.

Leave a Reply

