FOSTA GIMNASTA , CORINA UNGUREANU ȘI-A DEPUS CANDIDATURA PENTRU PARLAMENTUL EUROPEAN


Fosta campioană la gimnastică Corina Ungureanu și-a depus, luni, candidatura la alegerile pentru Parlamentul European, programate pe 25 mai 2014.

“După cum ştiţi, intru în cursa electorală în nume propriu, din postura de candidat independent. În demersul meu, mizez pe sprijinul miilor de oameni din toată ţara cu care am vorbit faţă în faţă în cele opt luni care au trecut de când mi-am anunţat intenţia de a candida şi, aşa cum am mai spus, mizez pe sprijinul tuturor românilor care gândesc liber şi care vor să arate că România are nevoie de Europa, exact în măsura în care şi Europa are nevoie de România”, a fost mesajul Corinei Ungureanu înainte de depunerea candidaturii.

sursa:www.phon.ro

Leave a comment