FLASH INTERVIU ( EXCLUSIV pentru un site prahovean ) cu Oxana Moshescu ( Kangoo Jumps International Presenter & Trainer ) . ” “Chiar mă consider o persoană norocoasă şi iubită de Dumnezeu care de fiecare dată mă pune la încercări, acestea mă fac mai puternică şi îmi dau senzaţia că trăiesc! “


c4854-9În urmă cu aproximativ 2 ani (25 aprilie 2012) Oxana Moshescu unul dintre cei mai buni traineri internaţionali de kangoo jumps a acordat în EXCLUSIVITATE pentru un site din Prahova un interviu. Interviul aici: https://prahovazidezi.wordpress.com/2012/04/25/exclusiv-pentru-un-site-din-prahova-interviu-cu-oxana-mosescu-instructorul-pentru-care-kangoo-jumps-nu-mai-are-nici-un-secret/)
Oxana s-a născut pe 13 iulie 1978, inSiberia.
Oxana are o experienţă de peste 12 ani ca instructor de fitness şi aerobic. Mai mult, este instructor internaţional de Kangoo Jumps, Schwinn cycling şi C-moves, iar cursanţii ei o descriu ca fiind “cea mai tare şi sexy instructoare”.
Kangoo Jumps este sportul care a ajutat-o să slăbească mai mult de 26 kg într-un mod foarte distractiv.
Din 2009 a contribuit la dezvoltarea acestui mod de mişcare în România în proporţii deosebit de mari, fapt pentru care a obţinut nenumărate diplome de onoare pentru cele mai bune rezultate.
Cursurile ei sunt pline de energie, pasiune şi distracţie.

După doi ani, Oxana a avut deosebită plăcere să ne acorde un flash interviu dinamic şi aşa cum îi stă mereu bine, cu zâmbetul pe buze.

Ce a răspuns Oxana… în interviul de mai jos:

InfoPloiestiCity:

Bună. Ce mai face Oxana Moshescu?

05878-19Oxana Moshescu :

“Oxana Moshescu-International Presenter & Trainer se află în Ucraina reprezentând Kangoo Jumps pe teritoriul acestei ţări ca şi distribuitor. În prezent introduce ” KJ Fitness Programs ” în cluburile sportive al Ucrainei pregătind instructori de Kangoo Jumps şi organizând cursuri de acest tip de mişcare. “

InfoPloiestiCity:

Marea sau muntele? 

Oxana Moshescu:

“Vara este cel mai preferat anotimp.

Aşa că marea este un capitol important în viaţa mea, dar şi plecare la munte vâră imediat după statul pe plajă este binevenit. Bine-nţeles şi iarna încercăm să nu ratăm un “snow-board “concediul combinând întâlnirea noului an cu un pic de mişcare pe munte şi întâmpinare fiecărui an nou petrecând la o cabană în munte cu familia şi prietenii este o perioadă plăcută şi mult aşteptată de fiecare dată.”

InfoPloiestiCity:

Ultima carte citită/ultimul film văzut…

Oxana Moshescu:

“La capitolul cititului cărţilor, în ultima perioadă stau prost pentru că nu am timp nici să respir şi în afara informaţiilor în legătură cu Kangoo Jumps alte infromatii nu au fost văzute de ochii mei, dar ultima cartea citită de mine a fost “Periculos de sexy”)))) şi ultimul film văzut şi pe care recomand la toată lumea este un film bazat pe fapte reale care se numeşte: “intouchables”

InfoPloiestiCity:

Ce muzică asculţi la drum lung?

Oxana Moshescu:

“În general la drum lung ca şi în viaţa de zi cu zi ascult muzică “house” ceva ce mă motivează la dans şi mişcare🙂 sau muzică cunoscută remixata din care îmi aleg melodii pentru mixuri de Kangoo Jumps pe care “sărim “cu iubitorii de Kangoo Jumps! “

InfoPloiestiCity:

Ce sport extrem ai practica?

Oxana Moshescu:

“De mult îmi doresc să încerc win surfing-ul şi cu prima ocazie am să fac.”

InfoPloiestiCity:

Când ai avut ultima dată emoţii?

Oxana Moshescu:

“Am emoţii de fiecare dată la “Kangoo Power Training” sau Workshop-uri pentru a pregăti instructori buni, care de fiecare dată se află la niveluri diferite de fitness şi încerc să le dau şi să le transmit toată experienţa mea ca ei să fie instructori buni şi la rândul lor să transmite dragostea şi pasiunea mea pentru Kangoo Jumps şi sport în general la toţi participantiila claselor de profil, ale acestora! “

InfoPloiestiCity:

Te consideri o persoană norocoasă?

Oxana Moshescu:

Dumnezeu mi-a dăruit o familie mare şi frumoasă şi sper să o facem şi mai mare şi asta de fapt mă face din ce în ce mai fericită! “

InfoPloiestiCity:

Cel mai mare vis…

Oxana Moshescu:

“Este să construim o casă şi să am familia unită lângă care o să stau toată viaţa, să-mi văd copii sănătoşi şi bine educaţi, care să –si respecte părinţii, bunicii şi toţi oameni din jurul lor şi să fiu mândră de realizările lor! “

InfoPloiestiCity:

Pune-ţi o singură întrebare…

Oxana Moshescu

“De ce crezi că eşti atât de puternică?))))”

InfoPloiestiCity:

Culoare preferată…

Oxana Moshescu

“Albastru “

InfoPloiestiCity:

De ce kangoo jumps?

Oxana Moshescu

“În primul şi în primul rând din cauza celui mai important beneficiului Kangoo Jumps-ului care protejează articulaţiilor şi coloana vertebrală şi bine-nţeles din cauza stării de euforie pe care ţi-o dăruieşte de fiecare dată! Simţi că zbori! “

InfoPloiestiCity:

Cel mai funny moment de până acum…

Oxana Moshescu

“Se întâmplă de fiecare dată, zi cu zi, dar până acum cel mai funny moment, s-a întâmplat, atunci când am vorbit cu băiatul meu (cel mare) acum câteva săptămâni când i-am spus că îl iubesc, mi-a răspuns cu un sincer “BRAVO”! “

InfoPloiestiCity:

Un mesaj pentru prahoveni, ploieşteni şi cititorii site-ului InfoPloiestiCity

Oxana Moshescu

“Fiţi pozitivi, mergeţi către visul vostru şi respectaţi oamenii !

Leave a Reply

