Promovam si sustinem tinere talente din Prahova. Florina Alecu … tanara care demonstreaza zi de zi , ca daca ai ambitie reusesti sa treci peste problemele de sanatate,aparente si rautati .


Alecu Florina-Viorela s-a născut la 26.08.1990 în municipiul Ploieşti

A terminat cursurile Scolii de Arte şi meserii domeniul electric
(Colegiul Tehnic “Elie Radu”Ploieşti)
Are la activ mai multe proiecte social-artistice printre care :

Proiect – iniţierea Campania “De la inimă la inimă” -prezentat pe postul de televiziune locală Alpha Tv, o campanie care lupta împotriva nedreptăţilor tinerilor.
A publicat romanul “Dreptul la iubire”
A colaborat la mai multe publicaţii de poezii şi la revista şcolii (şcoala generală şi liceu)-limba română, spaniolă, franceză
Moderatoare post radio (în trecut)
Prezentare eveniment Avon
Apariţie de ” Ziua Tineretului” 2006 (trupa White Angels)
Participat ” X Factor ” în 2012
A participat la tv Acasă tv în emisiunea ” Ideei de Scenariu ”
O apariţie în emisiune interactivă ” Spune-mi preţul ” – Kanal D
Participat concurs internaţional Avon Voices
A participat la concursul de frumuseţe ” Miss Regina Prahovei 2013 ”
Abilităţi :
Vorbeşte şi cântă fluent în limba spaniolă
În şcoala generală a participat la Caravana Limbilor Spaniole-interpretand-o pe actriţa Aracely Arambula şi cântat melodiile ei.
A prezentat rochii de mireasă din colecţia Magda Gealapu, la Târgul de nunţi 2013-Ploiesti Shopping City.
Promoter :
Bingo România
Promoter-Winmark Center-Igiena Orală
Magazin ColorCare
Magazin Erry
Magazin StarGlow
Magazin IQ Shop
Atelier creaţie Amsty-Dress up& Râse
Atelier creaţie Fil Fis Arina Pavel
Magazin Refashion
Magazin GiftLand
Magazin Lid
Magazin Ady Fashion
Magazin Lolita
Magazin Calypso
Magazin lenjerie Women World
Magazin Ecovoare
Magazin Extensii Sahara
Magazin Manuels
Magazin Affingo Store
Magazin Perfect Diva
Magazin Parfumuri Comanda
Magazin Pantofi Plus
Magazin Dy Fashion
Magazin Lenjerie de lux
(o mică parte din ele)

Florina s-a născut în zodia Fecioară fiind o persoană ordonată, perfecţionista şi sinceră.
Iubeşte natura, arta în toate formele ei şi este luptătoare prin definiţie.

” Mi-ar plăcea să fac şi chestii trăznite, să mă plimb cu o motocicletă îmbrăcată în haine de piele sau să escaladez un munte, să fiu un fel de om a munţilor tot timpul cu ghiozdanul în spate.”
” Consider că atât cariera cât şi familia pentru o femeie sunt importante în egală măsură, întotdeauna trebuie să aspiri la mult mai mult însă nu trebuie să-ţi pierzi sufletul şi valoarea ca om.”
” Dacă ar fi să mă asemăn cu un personaj ar fi Scarlet O’Harra şi Ioana D’Arc.”

Sunt romantică, îmi place să scriu gândurile mele, am şi câteva publicaţii. Consider că pentru o iubire se luptă şi dacă acele persoane sunt predestinate vor rămâne împreună. O relaţie are mule etape şi trebuie să ştii să treci peste lucrurile negative pentru a consolida relaţia. ”
Florina este o fată sinceră, modestă şi (deşi are o problemă de sănătate) a reuşit să treacă peste tot, fiind o luptătoare şi o optimistă convinsă.
Domnişoara Florina deşi părea timidă şi emoţionată la început, a acceptat să acorde un interviu (exclusiv on-line) pentru InfoPloiestiCity.

InfoPloiestiCity : Florina Alecu în 3 cuvinte…

Florina Alecu
“Luptătoare, romantică, sinceră. “
InfoPloiestiCity : Ce deteşti cel mai mult la oameni ?

Florina Alecu
” Urăsc mult faptul că judecă cu uşurinţă şi că sunt superficiali, de obicei se lasă ghidaţi de prima aparenţă. Urăsc mentalităţile greşite şi faptul că se profită de anumite situaţii a anumitor persoane care nu se pot apăra.Au uitat că sunt Oameni de multe ori.”

InfoPloiestiCity : Unde te vezi peste 30 de ani ?

Florina Alecu
” Mă văd în căsuţa mea, înconjurată de nepoţi povestind din tainele mele.”

InfoPloiestiCity : Când ai avut prima oară emoţii ?

Florina Alecu
” Emoţii avem la fiecare pas.
. Nu am avut la primul sărut dar am avut la primul iubit, prima nereuşită, prima victorie. Primele emoţii când mă gândesc îmi aduc aminte de lucruri foarte urâte dar ca să spun unul pozitiv mari emoti am avut la concursul de miss.”

InfoPloiestiCity : Ce face Florina Alecu în timpul liber ?

Florina Alecu :
” Ascult multă muzică, caut să interacţionez cu oamenii, colaborez cu firme, mă înscriu la tot felul de concursuri.”

InfoPloiestiCity : Cum te menti în formă ?

Florina Alecu :
” Dansând 🙂 “

InfoPloiestiCity : Ce ai schimba la tine ?

Florina Alecu :
” Mereu mi-am dorit să devin mai ambiţioasă şi să să nu supăr din cauza oamenilor, am reuşit asta între timp. Doresc să devin independentă şi doresc şi o liposucţie, atât. Nu silicoane, nu nimic.De asemenea dacă aş putea să schimb, să şterg ceva din trecut ar fi inocentă dar şi anumite amintiri care îmi fac rău.”

InfoPloiestiCity : Ce ai lua cu tine pe o insulă pustie ?

Florina Alecu :
” Biblia, iubitul şi un jurmal pentru a-mi scrie gândurile.”

InfoPloiestiCity : Cum ai devenit promoter ?

” Promoter am devenit când am primit o rochiţă la un concurs deoarece le-au plăcut comentariul meu. Apoi mi-am creat un blog şi am început să colaborez cu multe firme.”

InfoPloiestiCity : Ultima carte citită, ultimul film văzut…

Florina Alecu :
Romanul scris de mine “”Dreptul la iubire”
. Ultimul film este ‘’Pe aripile Vantului’’

InfoPloiestiCity : Cel mai exotic loc din lume unde ai vrea să trăieşti ?

Florina Alecu :
” Pe o plajă, chiar şi pustie, între palmieri şi papagali, împreună cu iubitul meu. “

InfoPloiestiCity : Acorda-ţi o notă pe o scară de la 1 la 10…

Florina Alecu :
” 7. Când ajung la 10 vă anunţ”

InfoPloiestiCity : Ce ai visat să devi când ai fost mică ?

Florina Alecu :
” Cântăreaţă “

InfoPloiestiCity : Vacanţă preferată…

Florina Alecu :
” La Paris “

InfoPloiestiCity : Participare la Miss Regina Prahovei 2013. Cum a fost ?

Florina Alecu :
” Un alt lucru care l-am încercat dintre multe altele la care mă înscriu. Este bine să încerci, să experimentezi. A experimenta contează mult mai mult decât a învinge. Contează ce înveţi, cu ce amintiri rămâi. A fost frumos. Mai presus de toate am rămas cu amintirii frumoase. Era cât pe aici să nu fiu primită, dar doamna Daniela Goran, (n.r.
Administrator club Laguna Ploieşti) (
Care pe această cale îi mulţumesc) mi-a oferit o şansă. Nu eram nici pe departe o slăbuţă şi ştiam că nu voi câştiga dar cu toate astea m-am bucurat de show.” 

InfoPloiestiCity : Un mesaj pentru prahoveni şi cititorii noştri.

Florina Alecu :
” Vă recomand site-ul Info Ploieşti City (fiindcă este numărul 1 în opinia mea).Vă recomand să faceţi ce vă place mereu, fructificaţi talentele. Nu lăsaţi pe nimeni să vă calce visele în picioare, strigaţi tare chiar dacă deranjaţi pe alţii. Învăţaţi să vă iubiţi întâi pe voi, rugaţi-vă mult, aveţi încredere în voi, nu în oameni. Nu în ultimul rând mergeţi la sală. Promit să o fac şi eu.Vă recomand Wellness Club Nico.”

One thought on “Promovam si sustinem tinere talente din Prahova. Florina Alecu … tanara care demonstreaza zi de zi , ca daca ai ambitie reusesti sa treci peste problemele de sanatate,aparente si rautati .

Leave a Reply

