Corina Ungureanu se pregateste de alegerile europarlamentare


Fosta gimnastă Corina Ungureanu şi-a anunţat, anul trecut, candidatura ca independent la alegerile pentru Parlamentul European, care au loc în luna mai 2014. Ea speră că poate ajunge europarlamentar datorită numelui său și performanțelor sportive din trecut.

Pentru a putea candida, Corina Ungureanu a decis să demisioneze din PSD, partid al cărei membru a devenit în 2012, după ce Iulian Bădescu o cooptase în echipa de campanie pentru Primăria Ploiești.

La acea dată, fosta gimnastă spunea că nu doreşte să insiste asupra motivelor care au determinat-o să candideze ca independent pentru un mandat de europarlamentar, însă există speculații că relația cu actualul primar al municipiului Ploiești s-ar fi răcit, după ce s-a certat cu alte persoane din preajma acestuia.

“După ce am studiat cu atenţie actele normative care reglementează organizarea şi desfăşurarea alegerilor europarlamentare şi după ce am analizat obiectiv starea de fapt existentă în clipa de faţă pe scena politică românească, am decis să candidez în nume propriu, ca independentă. Pentru a mă conforma dispoziţiilor legale în materie, care prevăd în mod expres că la alegerile europarlamentare nu se admit candidaturi independente ale membrilor partidelor politice, mi-am înaintat demisia din Partidul Social Democrat”, a precizat Corina Ungureanu într-un comunicat de presă.

Pentru a se înscrie în competiția politică, fosta gimnastă trebuie să strângă 100.000 de semnături.

Corina Ungureanu a demarat încă din 2013 o serie de vizite în toată țara, participând la diverse concursuri sportive, dar și la alte evenimente, cu scopul de a-și promova imaginea.

Într-o declarație făcută pentru max-media.ro, campioana mondială din 1997 și 1999 a spus: “Mă bazez pe sprijinul altor mari sportivi și deja am găsit pe cineva dispus să mă susțină financiar în campania electorală de la europarlamentare. Cred că voi găsi 100.000 de români dispuși să semneze pentru candidatura mea. Am încredere că oamenii vor vota și pentru mine, nu doar pentru cei susținuți de partide”.

sursa:

http://www.max-media.ro

Leave a Reply

