Show fabulos la reunirea “lupilor galbeni ”


 

P1100787

Aseara jucatorii Petrolului Ploiesti s-au reunit la stadionul “Ilie Oana ” ,acestia fiind primiti de catre propii suporteri printr-un spectacol fabulos .

Circa 6.000 de spectatori au asistat din tribune la primul antrenament al gazarilor din 2014.
Suporterii de la Peluza I şi Tribuna a II-a au format o imensa galerie si in momentul in care jucatorii au iesit pe gazon, pe imnul Petrolului şi în ovaţiile mulţimii, au inundat teren cu zeci de torte si petarde,creand o atmosfera “incendiara ” ,la fel ca in Champions League sau la marile derby-uri din campionatele tari ale Europei.
Mai mult…portarul Mircea Bornescu a luat o torta de jos si a alergat cativa metri cu aceasta,in ovatiile galeriei.

Fiecare dintre jucători , a fost aclamat la scena deschisa,printre acestia aflandu-se Mutu si Zicu .
Timp de o oră, Cosmin Contra s-a chinuit sa dea indicatii elevilor sai ,datorita vacarmul declanşat de suporteri, acestia apeland la tot arsernalul pregatit pentru o seara speciala,dedicata favoritilor lor.
Inainte de intrarea jucatorilor in teren ,din fata peluzei 1 , a fost declansat un mic foc de artificii,urmat de scandarile galeriei petroliste .

Suporterii de la peluza 1 au afişat (si ) un banner special : “În al 90-lea an de istorie, rescrieţi o pagină de glorie”. Pe fundal, la instalaţia de sonorizare a stadionului a fost auzit imnul Ligii Campionilor,semn ca toata lumea se asteapta la prima prezenta in Champions League .

Impresionaţi de reacţia fanilor , petroliştii au ţinut să le mulţumească acestora, promiţându-le că vor face tot posibilul să căştige cupa si campionatul .
”Nu ne aşteaptam să vină atât de mulţi suporteri, sunt incredibili! A fost, totuşi, un simplu antrenament. Alte echipe din Liga I nu au nici la meciurile oficiale câţi spectatori au venit astăzi să ne vadă. Sperăm să-i facem, din nou, fericiţi şi să le aducem nu unul, ci două trofee în acest sezon”, a declarat Geraldo Alves, completat de Haubert Guilherme: ”Ne-a fost dor de fani, de fotbal, am avut o bine-meritată vacanţă, dar acum ne-am întors la treabă. Urmează o perioadă intensă de pregătire, dar ştim că dacă acum ne va fi greu, la meciuri ne va fi mult mai usor”.

De la reunire au lipsit motivat Hamza Younes, care a revenit în tara seara tarziu , şi Jean Sony Alcenat, acesta va ajunge direct in Antalya, iar Juan Albin şi Valincius Povilas s-au pregătit separat, în sala de forţă.

Petroliştii vor pleca, joi după-amiază, în primul stagiu de pregătire din Antalya, inaintea plecarii acestia vor efectua vizita medicala la INMS Bucureşti.

Ianis Zicu a devenit “lup galben “

Inainte de antrenamentul deschis ,  Ianis Zicu ( noul star al “lupilor ” ) a sustinut o conferinta de presa,la care a fost prezent si antrenorul Petrolului,Cosmin Contra.

Declaratii conferinta de presa :

Ianis Zicu

“Sunt foarte fericit că mi s-a dat şansa de a juca la un club simbol din Liga I. Am urmărit meciurile echipei şi este clar că aici există oameni pasionaţi de fotbal. Îl cunosc pe Contra şi sper să avem rezultate bune împreună. Am discutat cu Cosmin în toată această perioadă şi când mi-a propus să vin aici, am acceptat. Petrolul are una dintre primele trei galerii ale României.

Am avut oferte şi din afara României, dar prima opţiune a fost Petrolul, pentru că mi-am dat cuvântul. Am ales Petrolul datorită lui Cosmin, al suporterilor şi al fotbalului pe care îl practică. Şi Astra joacă frumos, dar aici sunt suporteri şi îmi place să joc în faţa unui stadion plin meci de meci. Diferenţa de nivel? Liga I a crescut, dar şi în Coreea de Sud este un nivel bun. Veţi vedea la Campionatul Mondial ce vor face şi care este valoarea lor. Am semnat pe un an şi jumătate. Detalii nu vă pot oferi, doar dacă vor cei de la club să de aceste date confidenţiale, atunci pot să le dea”.

“Nu m-am gândit la asta, vreau doar să câştig unul sau două trofee. Dacă se va putea să joc la naţională, asta va veni de la sine, dar nu fac un scop din asta. Am ales să revin în Europa, pentru că în Asia pot juca şi mai târziu. După retragere, nu mă văd antrenor, ci poate la birou, într-o funcţie de conducere”

“Numărul acesta l-am mai avut şi la alte echipe, iar pe 13 am fost prezentat pentru că am acceptat ca Mutu să fie prezentat oficial înaintea mea.”

Cosmin Contra

“Credeţi că s-au cheltuit aşa mulţi bani cu ei? Eu zic că nu au costat mai mult decât Alibec sau Keşeru, jucători aduşi de Astra şi Steaua. Ei au venit la Petrolul şi din alte considerente”. Antrenorul a fost confirmat de Zicu: “Dacă aşa spune Cosmin, că nu am fost costisitori, atunci aşa este. Oricum, eu şi Mutu am venit aici din postura de jucători liberi de contract”. ( despre transferul lui Zicu )

“Se vorbeşte mult despre ei, dar eu nu îmi fac griji. Îi cunosc şi ştiu ce pot şi cum se comportă. nu mă aştept de la ei decât să fie un exemplu pentru toţi ceilalţi jucători şi sunt sigur că vor fi. Nu va mai pleca nimeni de la echipă, nimeni nu are ofertă. Sper să revină Marinescu şi beţa şi voi avea două echipe foarte puternice la dispoziţie. În acest moment nu va mai veni nimeni” ( despre aducerea la Ploiesti a lui Mutu si Zicu )

“Nu mai este nevoie să vorbesc despre Zicu, l-am avut şi coechipier şi elev la Timişoara. Ştiu cum să lucrez cu el. Sper ca prin venirea lui să rezolvăm problemele din atac, pe care le-am avut în tur. Sper să fie Zicu de la Timişoara.” ( despre Ianis Zicu )

P1100806

P1100808

P1100810

P1100817

P1100818

P1100821

Leave a Reply

