Super show la prezentarea lui Adrian Mutu


In jur de 8 OOO suporteri ai Petrolului,au sfidat cele O grade de afara si au asistat la prezentarea oficiala a lui Adrian Mutu,de la Ploiesti .
La aceasta prezentare a participat şi Cosmin Contra ( antrenorul “lupilor galbeni ” ) ,venit direct din Spania .
Briliantul a fost primit in uralele intregului public , aplaudat la scena deschisa si cu un show pirotehnic asigurat de galeria Petrolului .
Vizibil emotionat , Mutu a declarat la intrarea pe gazon : “Este cea mai frumoasă primire pe care am avut-o în cariera mea de jucător”.
“Nu mi s-a intamplat niciodata sa fiu prezentat asa. Toti suporterii erau acolo doar pentru mine. E adevarat, mi-au dat lacrimile. Am fost emotionat. Vreau sa le multumesc in teren pentru asta.” .
“Unul dintre cele mai importante motve au fost suporterii. Imi place mult sa fiu sustinut si la Petrolul m-am simtit ca la echipa nationala.”, a mai completat atacantul.
La randul sau,antrenorul Cosmin Contra ( care se afla langa noul sau elev) ,a declarat :
“Mă bucur că Adi Mutu s-a alăturat acestui proiect şi sper să umplem un stadion de două ori mai mare decât acesta la finalul sezonalui când sperăm să câștigăm cel puțin un trofeu” .
Inainte de intalnirea cu fanii , “Il fenomeno ” a raspuns la un tir de intrebari din partea presei , intr-o conferinta de presa care a tinut in jur de 40 de minute .
Conferinta de presa a “Briliantului ” stabilind un record de prezenta,in jur de 100 de ziaristi fiind prezenti in sala de conferinte .

 

Declaratii conferinta de presa :

 

“Sînt foarte fericit că am reuşit să mă întorc acasă. Mă bucur că am venit la Petrolul, echipa de pe locul 2, care se luptă pentru cîştigarea titlului. Sper să joc cît mai bine şi să răsplătesc încrederea oamenilor de aici“.
“Cred că acum 4 luni, într-o discuţie cu Cosmin Contra, mi-a propus să vin la Ploieşti. Prima dată a fost o glumă, dar apoi m-am gîndit serios şi am început să urmăresc echipa. Sînt sincer, am venit să cîştig trofee, nu să spun că e echipa mea de suflet”
“Voi sta la Bucureşti, pentru că voi veni cu familia şi cu copiii. Ei încă nu ştiu limba română, aşa că trebuie să stăm undeva unde îi pot trimite la o şcoală internaţională”
“Sper ca relaţia cu Victor Piţurcă să se schimbe. Doar prin evoluţiile mele pot ajunge la naţională. N-o să mă retrag niciodată de la naţională. Voi răspunde cu drag la convocări. Dacă nu vor veni, asta e, viaţa merge înainte”
“Cosmin Contra decide unde joc. Pe mine mă interesează să dau goluri, nu contează că sînt pe stînga sau pe dreapta. Promit să dau goluri, nu ştiu cîte”

Mutu despre “razboiul” cu Steaua .

“Steaua e o echipa valoroasa, campionatul este foarte puternic. Am discutat cu Reghe in gluma despre Steaua, dar nu am primit nicio oferta concreta. Ca sa fi ajuns acolo trebuia sa am o oferta. Dupa ce am discutat cu Cosmin Contra, singura echipa la care m-as fi dus in locul Petrolului ar fi fost Fiorentina. E normal ca cei de la Steaua sa creada ca vor fi peste noi. Eu sunt totusi de parere ca vom juca in penultima etapa la Ploiesti cu titlul pe masa”, a spus Mutu la Dolce Sport.

Mutu va avea un salariu lunar de 30.000 de euro la FC Petrolul , si a semnat un contract valabil pe un an si 6 luni
. Dacă va ajuta echipa să câstige campionatul, va avea ca bonus si o prima de 500.000 de euro.

Adrian Mutu va purta la Petrolul tricoul cu numarul 10.

P1100576P1100635P1100699P1100696P1100704P1100705P1100719P1100724

Leave a Reply

