ANA MARIA TASE …TANARA CARE “ATACA ” INDUSTRIA ARTISTICA DIN PRAHOVA. Ana Maria Tase : ” Cel mai frumos moment a fost acela cand am cantat pentru prima data in satul in care am copilarit. Toata lumea ma aplauda si imi striga numele. Au fost niste emotii de nedescris.”


 Tase Ana-Maria s-a nascut la Ploiesti la data de  18 iulie 1998

Este eleva a  Colegiul National “Alexandru Ioan Cuza” Ploiesti .

A cantat  la : 

  • Televiziunea Favorit:  -Concurs “Rapsodia romaneasca” (premiul 1)

– “La  hanul cu veselie”

– “Seara favorita”

  • Festivalul National  “Dor de cant romanesc” 2012
  • Festivalul  “Irina Loghin” 2012
  • Spectacole:  – Zilele recoltei  Valenii de Munte

-Zilele recoltei  Ploiesti

-Spectacol de Ziua Femeii la Filarmonica Paul Constantinescu din Ploiesti

  • Festival International de Folclor “CATALINA” 2012 (locul 2)
  • Alte evenimente( nunti, botezuri, petreceri)

Ana Maria Tase despre pasiuni : 

 Imi place foarte mult sa cant, iubesc muzica. Am descoperit acest lucru de la o varsta foarte frageda cand ma jucam de-a “artista” in fata oglinzii si usor usor a devenit mai mult decat un hobby sau o pasiune, a devenit o parte din mine. De asemeni , tot de la o varsta frageda am descoperit si o atractie spre lumea dansului . Am incercat diferite stiluri, de la dansuri populare, la cei mai extravaganti pasi de tango , dar nu asta ma definea, ci street dance-ul, de aceea in prezent fac parte din trupa de street dance New Stars.”

Tanara,draguta , sociabila si zambitoare a acceptat din prima clipa sa acorde un interviu ( EXCLUSIV ) site-ului InfoPloiesiCity,facand fata cu brio intrebarilor noastre.

Ce a urmat …?

InfoPloiesiCity : Ana Maria Tase in 3 cuvinte…

Ana Maria Tase :

Sociabila,talentata,ambitioasa.

InfoPloiesiCity : Dansul e o pasiune de familie sau o placere  ?

Ana Maria Tase :

Dansul este o placere.

InfoPloiesiCity :De cand esti in trupa New Stars ?

Ana Maria Tase :

Sunt in New Stars de la jumatatea lunii august. ( n.r. august 2013 )

InfoPloiesiCity :Cel mai frumos/penibil moment de la un eveniment ?

Ana Maria Tase :

Cel mai frumos moment a fost acela cand am cantat pentru prima data in satul in care am copilarit. Toata lumea ma aplauda si imi striga numele. Au fost niste emotii de nedescris.

Cel mai penibil moment a fost la inceputul clasei a 9a, cand inca nu imi cunosteam colegii, iar la ora de fizica toti ne jucam pe telefon si fix pe mine m-a vazut. Si m-a certat in fata clasei si toti radeau.A fost jenant. De ce tocmai pe mine??

InfoPloiesiCity :Ce detesti la oameni ?

Ana Maria Tase :

Falsitatea. Toti ne dorim o lume mai buna, sa fim mai fericiti, dar continuam sa fim falsi, sa mintim si sa ne batem joc de persoanele care tin la noi.

InfoPloiesiCity :Daca maine ar fi Sfarsitul Lumii ce ai face ?

Ana Maria Tase : 

As profita la maxim de timpul ramas.

InfoPloiesiCity :Ce porecla ai avut in copilarie ?

Ana Maria Tase : 

Nu am avut niciodata o porecla. De un an prietenii au inceput sa imi spuna Anne.

InfoPloiesiCity :Ai practica  vreun sport extrem ?Care ?

Ana Maria Tase :

 Da. Bungee jumping.

InfoPloiesttiCity :Ai varsta la care inca visezi ? Ce vis ai ?

Ana Maria Tase :

Poti visa la orice varsta. Eu inca visez sa ajung sus, cat mai sus.

InfoPloiestiCity : In ce trupa de dans pe “val ” ai vrea sa fi ?

Ana Maria Tase :

As vrea foarte mult sa ajung in Trouble Crew.

InfoPloiestiCity : Ce ai lua cu tine pe o insula pustie ?

Ana Maria Tase :

Persoana iubita.

InfoPloiestiCity : Ultima carte citita,ultimul film vazut…

Ana Maria Tase :

Ultima carte citita- “La rascruce de vanturi” , iar ultimul film vazut este “The Hunger Games”

InfoPloiesiCity : Tom & Jerry sau Bugs Bunny …?

Ana Maria Tase :

Nu as putea alege. Sunt desenele la care m-as uita non-stop la orice varsta.

InfoPloiestiCity : Esti o eleva model sau de “mijlocul clasei “?

Ana Maria Tase :

 Nu ma pot numi elev model. Da, invat bine, am rezultate foarte bune, dar imi place sa imbin ultilul cu placutul, imi place sa ma si distrez.

InfoPloiestiCity : .Acordati o nota de la 1 la 10 …

Ana Maria Tase :

8.Am si calitati , dar nu pot ignora nici defectele.

InfoPloiesiCity : Cel mai emotionant moment de pana acum   ?

Ana Maria Tase :

Cel mai emotionant moment, a fost pe 8 iulie 2013. In acea zi am aflat rezultatele de la evaluarea nationala, eram in curtea scolii si tremuram din toate incheieturile, iar pentru ca fericirea si emotiile sa fie complete, in momentul in care l-am sunat pe prietenul meu(la vremea aceea) si mi-a spus doar SUNT MANDRU DE TINE.

InfoPloiestiCity : Cel mai important premiu ( pana acum …) ?

Ana Maria Tase :

Locul 1 la concursul “Rapsodia romaneasca”.

InfoPloiestiCity : Ce face Ana Maria Tase in timpul liber ?

Ana Maria Tase :

Ana Maria Tase isi petrece aproape toate weekend-urile la Wellness Club Nico , alaturi prietenii din New Stars si de prietenii de la cursurile de canto .

InfoPloiestiCity : Cel mai exotic loc din lume unde ai vrea sa dansezi …

Ana Maria Tase : 

As vrea sa dansez in Insulele Seychelle.

InfoPloiestiCiy : Un mesaj pentru cititorii nostri si prahoveni…

Ana Maria Tase : 

Un mesaj pentru toti cititorii: “Zambiti mai mult si nu incetati niciodata sa luptati pentru a va indeplini visele!”

Leave a Reply

