Un batran a lesinat azi dimineata la Catedrala ” Sfantul Ioan Botezatorul ” Ploiesti


De Boboteaza, sute de ploiesteni au stat la coada in fata Catedralei Sfantul Ioan Botezatorul pentru a lua apa sfintita. Cu toate ca la fata locului au fost prezenti mai multi politisti si jandarmi, lumea s-a imbulzit ca sa ia agheasma in cantitati cat mai mari. Prins in aglomeratie, un batran a lesinat. Acesta a fost preluat de catre un echipaj de la Smurd si transportat la Spitalul Judetean de Urgenta din Ploiesti.

“Am luat apa sfintita cu doar pentru familia mea ci si pentru niste vecini. Ei nu au putut sa vina asa ca m-au rugat pe mine sa le duc agheasma. Stiu ca e buna pentru boli si e bine sa stropesti casa cu ea ca sa-ti mearga bine tot anul”, a spus Viorica Teodor, o ploiesteanca de 65 de ani. “Eu stau in Paulesti si am venit tocmai de acolo ca sa iau apa sfintita. Apa asta imi va proteja gospodaria de rele. O sa stropesc si animalele din curte cu ea”, a zis o alta pensionara.

sursa:www.phon.ro

Leave a Reply

