EXCLUSIV ( on-line ) . Interviu cu Ane Mari Iancu , noua stea a muzicii populare din Prahova . Ane Mari Iancu :Muzica nu este o “mostenire de familie”, este o pasiune.”


 

“Muzica nu este o “mostenire de familie”,  este o pasiune.”

Iancu Ane-Mari este o tanara talentata in varsta de 18 ani.

Aceasta  s-a nascut pe 27 iulie 1995 la Bucuresti  , din 1996 locuieste  in Ploiesti.

Ane Mari  este eleva in clasa a-12-a  la Colegiul Tehnic “Lazar Edeleanu “ Ploiesti .

Pasiunea ei este muzica deoarece prin muzica se detaseaza de problemele  cotidiene.

“ Aceasta pasiune a aparut in jurul varstei de 12 ani cand mergeam in fiecare duminica la biserica si cantam in cor de atunci m-am hotarat sa merg la niste cursuri de canto,dar avand un venit lunar foarte mic am renuntat .Si tot cu muzica mi-am incercat norocul de a participa la concursul de televiziune “ Romanii au talent” . a declarat pentru InfoPloiestiCity , tanara artista .

Ane Mari Iancu a mai cantat la :

“  Zilele Comunei Valcanesti “  evenimente private ,ca de exemplu ,  restaurantele : Colina Grande ( Valea Calugareasca) ,Boccaccio Ploiesti  , Casa Duca Costinesti si Nabucco Ploiesti

 .” Muzica care ma reprezinta este muzica populara si tocmai de aceea imi place foarte mult Angela Rusu  si cred ca mi se potriveste foarte bine pe stil,ca si Irina Loghin.Cant cu foarte mare drag muzica polulara si tocmai de aceea imi doresc sa devin pe viitor o solista de muzica populara . “

Modesta si draguta,Ane Mari Iancu a avut placerea sa acorde ( EXCLUSIV ) un amplu interviu pentru InfoPloiestiCity ( Prahova zi de zi ).

InfoPloiestiCity .: 3 lucruri care o caracterizeaza pe Ana Maria Iancu …

Ane Mari Iancu :

Sunt o fire sociabila, vesela si indrazneata.           

InfoPloiestiCity : Muzica este o “mostenire de familie ”  ?

Ane Mari Iancu :

Muzica nu este o “mostenire de familie”,  este o pasiune.

InfoPloiestiCity : Cand ai avut prima data emotii ?

Ane Mari Iancu :

Primele emotii le-am avut cand am participat la concursul de televiziune “Romanii au talent”.

InfoPloiestiCity : Cel mai frumos/penibil moment de pe scena ?

Ane Mari Iancu :

Cel mai frumos moment de pe scena, a fost la prima aparitie in fata unui public.

InfoPloiestiCity : .Ce porecla ai avut in copilarie ?

Ane Mari Iancu :

Porecla pe care am avut-o in copilariea fost “Geta” provenit de la prenumele Georgiana.

InfoPloiestiCity : De ce muzica populara ?

Ane Mari Iancu :

Prefer muzica populara deoarece nu vreau sa se piarda folclorul romanesc si aceasta ma reprezinta.

InfoPloiestiCity : Cel mai bun artist de muzica populara din Romania este…?

Ane Mari Iancu :

Dupa parerea mea cel mai bun artist de muzica populara este Irina Loghin deoarece are o voce deosebita.

InfoPloiestiCity : Cu cine ai vrea sa faci un featuring si de ce ?

Ane Mari Iancu :

Mi-as dorii foarte mult sa fac un featuring cu Irina Loghin deoarece este idolul meu .

InfoPloiestiCity : Ce face Ane Mari Iancu in timpul liber ?

Ane Mari Iancu :

:In timpul liber imi place foarte mult sa merg la karaoke.

InfoPloiestiCity : Un obiect de care nu te desparti niciodata…

Ane Mari Iancu :

Obiectul de care nu ma despart niciodata este … o iconita pe care am primit-o de la  Manastirea Dervent .

InfoPloiestiCity .Ce detesti cel mai mult la oameni ?

Ane Mari Iancu :

Cel mai mult detest minciuna.

InfoPloiestiCity .Presupunem ca esti pe o insula pustie,ce ai lua cu tine?

Ane Mari Iancu :

In afara de lucrurile necesare unui om daca as putea as lua muzica.

InfoPloiestiCity :Ce ai face daca maine ar fi Sfarsitul Lumii ?

Ane Mari Iancu :

:Nu stiu nu m-am gandit si nu cred in acest lucru.

InfoPloiestiCity : Cel mai exotic loc din lume unde ai sustine un recital …

Ane Mari Iancu :

Cel mai exotic loc din lume dupa parerea mea si unde a-si sustine un recital ar fii Brazilia.

InfoPloiestiCity : Detii un „secret” al succesului?

Ane Mari Iancu :

Nu detin un “secret” al succesului sunt eu insumi.

InfoPloiestiCity : Ai avut un model, un maestru în arta muzicii populare?

Ane Mari Iancu :

:Modelul meu  a fost si este Irina Loghin.

InfoPloiestiCity : Acorda-ti o nota pe o scara de la 1 la 10 …

Ane Mari Iancu :

Nu ma consider perfecta sa spun 10 dar as putea sa-mi dau un 7.

InfoPloiestiCity : Ce defecte consideri ca ai ?

Ane Mari Iancu :

Sunt o persoana sensibila si eu consider ca este un defect.

InfoPloiestiCity : Peste o luna si cateva zile …vine Noul An.Ce iti doresti de la acesta ?

Ane Mari Iancu :

In primul rand imi doresc sanatate ,sa iau examenul de Bacalaureat si sa ma lansez in arta muzicii populare.

InfoPloiestiCity : .Un mesaj pentru prieteni,prahoveni si cititorii nostri.

Ane Mari Iancu :

In primul rand le urez cu ocazia apropierii sarbatorilor de iarna sa primeasca sub brad ceea ce isi doresc si sa aibe un an nou cu multe bucurii.

Leave a Reply

