Prahoveni…Loredana are nevoie de ajutorul nostru.


Loredana Jianu, are 23 de ani si locuieste in comuna Gradinile, judetul Olt. Chiar daca doi ani consecutiv, n-a reusit sa se inscrie la scoala primara, doar pentru ca are o dizabilitate fizica, a avut puterea si ambitia sa mearga mai departe ,reusind sa fie absolventa a Colegiului National “Ionita Asan” din orasul Caracal.
“Consider ca sunt o fire puternica, altruista, inteligenta, sincera si cu o rabdare de otel. Ca orice tanar de varsta mea, am si eu visuri pe care imi doresc sa le transform in lucruri reale ; cel mai mare vis al meu este acela de a urma cursurile facultatii de psihologie si asistenta sociala deoarece sunt pasionata de acest domeniu si imi doresc sa fac o cariera din asta, intrucat cred ca mi s-ar potrivi o meserie in acest domeniu si, totdata, o consider o datorie morala a mea ca om sa imi ajut semenii aflati in dificultate; doar oferindu-le un sprijin celor din jurul meu m-as simti cu adevarat implinita.” declara pe propiu sau blog,Loredana ( http://loredanajianu.wordpress.com/)

Copilaria ei nu a fost una usoara si frumoasa deoarece la varsta de doi ani a ramas orfana de tata(tatal sau a decedat in urma unui infarct miocardic suferit in timpul unei sedinte).
De atunci, mama sa a fost nevoita sa creasca de una singura doi copii ( n.r. Loredana mai are un frate ).
Dupa decesul tatalui,restul familiei s-a descurcat foarte greu deoarece tata fusese pana atunci singurul sprijin material.
Dupa 4 luni,de la deces cei trei,au ramas fara casa,bunicii din partea tatalui ,dandu-i afara din casa ,deoarece casa apartinand acestora .
” In acel moment ne-am mutat la bunicii din partea mamei unde am locuit cinci ani, pana cand am reusit cu mari eforturi, cu ajutorul acestora si prin buna vointa unui unchi sa ne mutam la casa noastra. Atunci lucrurile au intrat pe fagas normal, mama facand toate eforturile sa ne ofere o viata decenta si o educatie de care pot spune ca sunt mandra.”

In acest moment ,tanara isi doreste enorm sa-si continue studiile…
Din pacate nu-si poate permite acest lucru,datorita costurile prea mari in raport venitul lunar (acesta fiind foarte mic,impartindu-se intre medicamentele de care are nevoie , sedinte de recuperare neuro-motorie, cheltuieli casnice ,etc respectiv starea actuala a santatii acesteia,stare care nu-i permite sa se descurce singura, fiind dependenta de mama sa in marea majoritate a timpului.

Sansa pare a deveni favorabila (si cu ajutorul nostru)…
” In toamna anului 2010, intr-un centru de recuperare, prin intermediul medicului meu curant, am cunoscut un medic reumatolog care lucreaza intr-un orasel de provincie din Franta. Fiind impresionata de complexitatea si gravitatea afectiunillor mele si de faptul ca medicii din tara nu au descoperit cauza acestora si o solutie concreta, aceasta s-a oferit sa-mi ia in Franta rezultatele investigatiilor RMN pentru a le cere o parere si colegilor sai de acolo. Conform opiniei medicilor radiologi francezi, nu este vorba despre o tumora medulara (cum credeau medicii din tara) si cauza afectiunilor mele este o stenoza de canal cervical cu care m-am nascut, practic maduva este strangulata de canalul medular care mai ingust decat ar trebui sa fie in mod normal (daca eram diagnosticata corect si operata pana la varsta de doi, as fi avut snasa de avea o viata normala), la care se adauga afectiunea nucleilor bazali si celelalte afectiuni ale coloanei vertebrale dobandite pe parcurs cum ar fi : polidiscopatie cervicala, hernie de disc C3, scolioza, mielopatie cervicala ; cu toate efectele acestora. Recomandarea lor este sa fac un set de analize complet si sa gasesc un neurochirurg foarte bun cat mai curand posibil, care sa aiba pregatirea si experienta necesare pentru a interveni chirurgical pentru repararea herniei de disc, scoliozei, largirea canalului medular si consolidarea coloanei cervicale. In cazul in care nu fac nimic in acest sens risc sa imi fie sectionata maduva de discul care comprima déjà de foarte mult timp pe aceasta, fapt ce va duce , inevitabil si ireversibil, la paralizia corpului de la gat in jos. Pana atunci, pentru evitarea atrofierii musculaturii, trebuie sa fac inot si kinetoterapie in apa, urgent.”

O poveste impresionanta plina de emotie gasiti aici :

http://loredanajianu.wordpress.com/2013/07/05/a-fost-foarte-g/

Cei care doresc sa o ajute pe Loredana o pot face astfel :

Puteti dona bani pentru Loredana in conturile:

in euro –  RO71BTRLEURCRT00N2192401
in lei –  RO27BTRL02901201N21924XX
BANCA TRANSILVANIA – SUCURSALA SLATINA
SWIFT CODE – BTRLRO22
TITULAR JIANU VALERIA (mama Loredanei)

Paypal Donation ( http://loredanajianu.wordpress.com/donatii/)

 

E- mail : lorejianu@gmail.com

 

Facebook

http://www.facebook.com/loredana.jianu.58

 

Telefon: +40767164081 (Loredana)

 

Telefon: +40767952571 (Valeria, mama Loredanei)

Va multumim anticipat !!! 

2 thoughts on “Prahoveni…Loredana are nevoie de ajutorul nostru.

Leave a Reply

