Interviu cu Ionut Georgescu (presedinte executiv CSU Asesoft Ploiesti ). Ionut Georgescu – un presedinte dinamic


foto:agentiadepresamondena.com

Iubitorii baschetului din Prahova si cei ai echipei masculine de baschet CSU Asesoft Ploiesti au auzit cu siguranta de presedintele executiv al acesteia ,Ionut Georgescu.

Ionut Georgescu , s-a nascut 25.07.1988 la Ploiesti.
De la 3 ani pana la 10 a jucat in piese de teatru la Palatul Copiilor din Ploiesti.
Ionut a jucat :handbal,baschet si fotbal pana sa devina presedinte.
La 15 ani a  inceput sa scrie despre sport la un saptamanal de profil,iar peste un an a inceput sa lucreze la Radio Prahova si un cotidian national.
La doar 17 ani ,a creat primul site de baschet ( www.numaibaschet.ro) si peste un an a intrat in staff-ul echipei CSU Asesoft Ploiesti.
Intre 2008-2010 a avut propia emisiune la Prahova Tv ,”Campionii” .
La  18 ani, Ionuţ s-a clasat în primii trei la premiile “Ioan Chirilă” – “Talentul anului.
 
Din 2010 este Presedinte Executiv al echipei masculine de baschet CSU Asesoft Ploiesti,fiind de altfel sic el mai tanar presedinte din baschetul romanesc.
Despre :Ionut Georgescu,baschet,CSU Asesoft Ploiesti intr-un interviu cu presedintele celei mai bune echipe de baschet masculine din ultimii ani din Romania.
Ionut  a absolvit liceul “Toma N.Socolescu” Ploiesti  si cursurile Universitatii Bucureşti – Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării.
Multumim lui Ionut pentru amabilitatea si placerea de a se confensa cititorilor nostrii…..
Gabriel Dima : Ionut Georgescu   despre……..
       Ionut Georgescu si CSU Asesoft Ploiesti
Ionut Georgescu : “ Ionut Georgescu este un tip indragostit de ceea ce inseamna CSU Asesoft. Fiind intr-o “familie” de premianti, nu poti decat sa tintesti tot mai sus, sa vrei sa te autodepasesti. In aceste conditii, CSU Asesoft a devenit pentru mine un mod de viata care m-a ajutat sa ma maturizez si sa progresez. “
G.D : Esti un presedinte executiv foarte tanar . Cum se simte I.G. in aceasta ipostaza ?
I.G . : “ Este adevarat ca sunt cel mai tanar din baschet pe aceasta functie, iar asta inseamna pentru mine o mare responsabilitate. Vorbim de Asesoft, vorbim de un brand in sportul romanesc… Marele meu noroc a fost sa-i am alaturi de mine pe cei mai buni conducatori / manageri din Romania: Sebastian Ghita si Alexandru Iacobescu. M-au luat alaturi de ei cand aveam 17 ani si, alaturi de Dragos Patraru, mi-au oferit o educatie pe care nu o poti primi la scoala si, de multe ori, nici acasa. Eu am incercat sa nu le insel asteptarile si asta fac in continuare. Lucrand alaturi de acesti oameni tineri, avand alaturi un antrenor precum Vladimir Arnautovic, mi-a fost mai usor sa-mi gasesc locul intr-un sistem profesionist, iar apoi sa incerc sa vin cu ceva nou pe toate planurile care tin de CSU Asesoft: echipa mare, grupele de copii si juniori, relatia cu suporteri, actiunile cu caracter sportiv si cultural si asa mai departe. “
G.D. : Cel mai frumos / urat moment din activitatea ta ……?
I.G. : “ A fost primul an in noua functie, dar eu sunt alaturi de CSU de aproximativ 6 ani. Au fost foarte multe momente frumoase: finala din 2010, fiecare trofeu castigat, organizarea unor evenimente precum Final Four sau All Star Game. La polul opus, cel mai trist moment s-a petrecut in finalul meciului 6 de la Cluj, cand Morris a marcat un cos antologic din jumatatea proprie, in ultima secunda, si am pierdut titlul. Asta, baschetbalistic vorbind, pentru ca atunci cand pui in aceeasi propozitie “tristete” si “Asesoft” nu te poti gandi decat la moartea lui Toni Alexe. “
G.D. Ai fost un premiant sau un elev modest ?
I.G. “ Am fost un elev bun, care a stiut sa-si imparta timpul. De la 15 ani am inceput sa muncesc in presa, am facut si sport, am si invatat… Am fost intotdeauna de parere ca trebuie sa mai faci si altceva in afara de scoala. In loc sa invat la chimie sau fizica, am preferat sa fac practica alaturi de niste oameni de succes. “
G.D. : Cea mai frumoasa amintire din viata ta ……
I.G. “ Sunt multe, din fericire… Cand am publicat primul articol, cand am fost singurul jurnalist roman la un Final Four de Euroliga, reusind sa-i smulg un interviu lui Papaloukas, cand am fost numit presedinte executiv… Cand intr-o zi de 21 septembrie am cunoscut-o pe iubita mea, iar de atunci lucrurile s-au “complicat” bine, frumos si special.”
G.D. : De ce baschet si nu fotbal sau alt sport?
I.G. :  “ Am jucat handbal la Grupul Scolar 1 Mai Ploiesti, la domnul antrenor Ilie Coman. Evoluam pe postul de portar si cu toate ca eram mai scund pe atunci nu ma faceam deloc de ras in poarta. Am iesit vicecampion (o spuneam cu o mai mare placere inainte, dar dupa sezonul asta de baschet nu-mi mai place prefixul “vice”), si am petrecut niste ani foarte frumosi pe care ii echivalez cu copilaria mea. Am jucat si fotbal, in Divizia D, tot portar… Dar Asesoftul m-a facut sa ma indragostesc definitiv si irevocabil de baschet.”
G.D : De la fost ziarist ( n.r. Ionut a fost corespondent Libertatea) direct la birou de presedinte al celui mai bun club de baschet masculin din Romania . A fost greu ?
I.G. : “ La 15 ani va spuneam ca am inceput sa scriu in presa. Domnul Dragos Patraru mi-a dat o sansa si m-a primit in redactia Fair Play de Prahova. Lucram alaturi de nume mari in presa prahoveana: Nini Hristodorescu, Valentin Istudor, Radu Baicu, Marius Pantaie, Cristian Notaru, Razvan Anghelescu… Mi-am facut ucenicia in aceasta familie si am avut enorm de invatat. Am mai trecut pe la Sport Total (ziar si radio), apoi am inceput sa comentez tot alaturi de Dragos meciuri de baschet la Prahova TV, mai tarziu am pus bazele alaturi de doi prieteni foarte buni siteului numaibaschet.ro, primul site cu adevarat de specialitate, foarte complet si vizitat. Asa am intrat si in vizorul conducatorilor de la Asesoft. La inceput ma ocupam de siteul echipei, apoi am inceput sa mai scriu in Ziarul Prahova, in Libertatea. Incet, incet am preluat tot mai multe activitati la CSU, ajungand un ofiter de presa care invatase treptat si cum sta treaba cu organizarea. Mi s-a acordat o sansa incredibil de mare in vara trecuta si tot ceea ce vreau este sa progresez si sa imi aduc contributia in lupta continua a Asesoftului catre performanta. “
G.D : Ce iti doreai sa devii cand te faci mare ?
I.G. “ Pe langa ideea clasica de a fi “cineva” intr-un domeniu care inseamna cu adevarat ceva, intotdeauna am vrut doar sa fiu mai bun. Un actor mai bun intre 4-12 ani, un handbalist mai bun, un jurnalist mai bun, un anouncer si un organizator mai bun. Concluzionand, ca si atunci cand eram mic si acum imi doresc sa fiu un om mai bun. “
G.D. : Ce pasiuni ai ?
I.G. “ In afara de baschet, imi place sa ma uit la filme, sa citesc, sa initiez alaturi de oamenii mei de incredere proiecte si actiuni noi si, nicidecum in ultimul rand, sa-mi petrec timpul alaturi de iubita mea si de fratele meu.”
G.D. : Cel mai bun baschetbalist roman ……..
I.G. : “ Toni Alexe, cu siguranta. Iar in prezent Catalin Burlacu si Virgil Carutasu sunt jucatorii exponentiali, in opinia mea. Desigur, ii urmeaza Levente Szijarto, Adrian Tudor si cativa tineri talentati care vin din urma.”
G.D. : Ce te motiveaza cel mai mult ?
I.G. “ Dorinta de a fi fericit si realizat. Cred in ideea de progres continuu. Nu exista limite asa ca… tot inainte! “
G.D. Fata de cum vede-ai lumea baschetului  din afara, cum e din interior?
I.G. : “ Este diferita si complexa. Lucrezi cu oamenii si cu un sistem. Dincolo de ceea ce se vede pe teren sunt sute de ore de munca, sunt nervi, accidentari, probleme… Dar in cele din urma, baschetul este un spectacol pentru cei care vin sa il priveasca. Iar cand publicul este multumit si echipa castiga nimic nu mai conteaza. The show must go on……”
G.D. : Din punct de vedere financiar,la CSU Asesoft Ploiesti se castiga foarte putin comparativ cu echipele locale de fotbal. Ce ar face Ionut George sa atraga fonduri ?
I.G. : “ Noi avem niste parteneri care sunt alaturi de echipa de ani de zile. Am mers pe ideea de continuitate iar asta ne-a adus rezultatele obtinute. Grupul Asesoft, Emag, Urban Icim, Aquila, Kaproni, Apa Talea si toti ceilalti sponsori asigura un buget propice performantei. Desigur, vor mai veni si altii alaturi de echipa deoarce Asesoft este o echipa care se bucura de o promovare intensa cand vine vorba de baschet, este un nume care a creat o emulatie fantastica in randul prahovenilor. Veti vedea cand va incepe sezonul.”
G.D. : CSU Asesoft a pierdut si cupa si campionatul sezonul trecut . Ce isi propune pentru noul sezon ?
I.G. “ Am avut o echipa tanara si cu toate ca am ratat trofeele eu cred ca nu ne-am facut de ras. Normal ca vrem sa fim mai buni anul viitor dar trebuie ca lumea sa tina cont de situatia generala din sportul romanesc, de faptul ca nu avem unde sa jucam in Ploiesti si din cauza asta nu ne-am inscris nici in cupele europene pentru prima data dupa 7 ani! Este greu dar speram ca tinerii pe care dorim sa-i crestam alaturi de niste jucatori experimentati sa formeze noul val care sa poarte Asesoftul spre succese mari in anii care vor urma.”
G.D. : Ploiestenii stiu ca Sala Sporturilor ” Olimpia ” este in reconstructie. Unde isi va disputa Asesoft meciurile de acasa ?
I.G. “ In proportie de 99% vom juca in noua sala construita in comuna Brazi, municipalitatea fiind foarte deschisa sa primeasca si sa sprijine cea mai performanta echipa din judet.”
G.D. :  Ce faci in timpul liber ?
I.G . “ Care timp liber? 🙂 Glumesc… Incerc sa ma odihnesc, sa ma relaxez si sa-mi petrec timpul alaturi de persoanele care conteaza in viata mea, luand legatura si cu cele pe care le-am mai neglijat din cauza programului incarcat.”
G.D. : Cat  timp petreci in birou ?
I.G. : “ Nu foarte  mult. Atata timp cat am telefonul si laptopul cu mine ma consider in timpul serviciului. Masina imi este un fel de birou-mobil.”
G.D : Ce ai lua cu tine pe o insula pustie ?
I.G. :  “ Iubita, o gasca de prieteni, niste cutii cu vin de la Budureasca si o minge de baschet. Probabil ca ne-am stabili acolo daca e frumos 🙂 Ce mai avem nevoie aducem printr-un curierat rapid.:) “
19.Un mesaj pentru fanii CSU Asesoft Ploiesti,prahoveni si cititorii InfoPloiestiCity ….
I.G “ Bucurati-va la maxim de fiecare clipa a vietii. Intr-o lume atat de materiala, timpul a ramas singurul “produs” fara eticheta cu pret, garantie si termen de expirare. “
One thought on “Interviu cu Ionut Georgescu (presedinte executiv CSU Asesoft Ploiesti ). Ionut Georgescu – un presedinte dinamic

  1. Pingback: Flash interviu de 10 cu un presedinte de nota 10… Ionut Georgescu ( presedinte executiv CSU Asesoft Ploiesti ) | infoploiesticity

Leave a Reply

